SLO bocni levo
SLO bocni desno

Žirija izbrala najboljše v raziskavi Produkt leta

Slovenija

23.11.2015

Tokrat so rokave zavihali strokovnjaki iz različnih sfer ter izbrali najboljše izdelke in storitve, ki so jih v preteklih 18 mesecih podjetja lansirala na slovenski trg. 
 
Strokovnjaki so na dnevu žirije kritično ocenili izdelke, prijavljene na raziskavo Produkt leta, in izbrali najboljše, ki se bodo vključili v nabor za nadaljnjo raziskavo med potrošniki.
 
Ana Lukner, ustanoviteljica fundacije Anina zvezdica in dolgoletna članica žirije, vsako leto z veseljem oceni prijavljene izdelke: "Večina izdelkov je novih in z njimi sem zadovoljna, nad nekaterimi celo navdušena. Imam svoje favorite, ki me res takoj prepričajo, tokrat je bil tak toplomer za otroke."
 
Koliko časa, energije in investicij s strani podjetja je potrebno za uvedbo novosti, se dobro zaveda Nastja Mulej, trenerka kreativnega razmišljanja: "Nekateri od kandidatov so me zelo prijetno presenetili. Potrebno je upoštevati, da se tukaj skriva veliko razmišljanja o potrošniku in ogromno truda, da bi se mu približali ter odgovorili na njegove potrebe. Na slovenskem trgu me navdušuje vse večja prilagodljivost potrošniku."
 
Poleg same vsebine pomembno vlogo igra tudi zunanja podoba izdelka. Embalaža predstavlja pomembno inovacijo predvsem takrat, ko njena uporabnost dopolni uporabnost izdelka, meni Zdenka  Ženko, izredna profesorica za Inovacijski management na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru: "Najprej me pritegnejo oblika, barve in natančnost izdelave."
 
Izboljšavo že obstoječega izdelka, ki omogoči, da ga opazimo v množici drugih, izpostavlja Jaka Jakopič iz Društva onkoloških bolnikov. Pri tem pa je po njegovih besedah ključna predvsem uporabnost izdelka, kar je tudi pogoj za obstanek na trgu: "Med pomembnejšimi dejavniki je zagotovo tudi oblikovanje, saj je to naš prvi stik z produktom. Sam najprej opazim embalažo in ocenim njeno primernost, šele nato se poglobim v specifikacije."
 
Strokovno žirijo so sestavljali še Katja Kek, izvršna direktorica za področje marketinga in razvoja v Mercatorju, Robert Ilovar, del oblikovalskega dvojca v studiu za vizualne komunikacije IlovarStritar, Primož Kapus, direktor podjetja Amicus, Uroš Cuder, direktor področja prodaje v TSmedia, in Marko Bebar iz medijske hiše Media24. 
 
V proces ocenjevanja zdaj vstopajo potrošniki, ki bodo podali mnenje na podlagi lastnih izkušenj in zadovoljstva. Kateri izdelki si bodo letos prislužili titulo Izbranih Produktov leta, pa bo znano februarja prihodnje leto.