SLO bocni levo
SLO bocni desno

Delež mesečnih nakupov prek spleta narasel za 58 odstotkov

Slovenija

17.11.2015

Imate spletno trgovino in želite izvedeti, kaj o vas mislijo kupci? Se ukvarjate s trgovino v tradicionalnih kanalih in hočete izkoristiti nove priložnosti, ki jih omogoča splet? Nakupujete prek spleta in hočete vedeti, kateri spletni trgovci so najbolj zanesljivi? Potem ne smete zamuditi letošnjega projekta Spletni trgovec leta in zaključne konference o spletnem nakupovanju sMind, ki bo 24.11.2015 na Ljubljanskem gradu!
 
S prijavo v projekt pridobite:
 
-          poglobljeno analizo vaše spletne trgovine,
-          možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec,
-          kotizacijo za zaključno konferenco sMind.
 
Hkrati se potegujete za laskavi naziv Spletni trgovec leta!
 
Konferenca bo ponudila vpogled v glavo sodobnega potrošnika in s tem številne zanimive vsebine ter primere najboljših praks za različne ciljne skupine:
 
-          spletne trgovce,
-          trgovce v tradicionalnih kanalih in upravitelje blagovnih znamk,
-          vse ostale, ki razmišljajo o zagonu spletne trgovine ali jih zanimajo sveži trendi na spletu. 
 
 
Organizator projekta Spletni trgovec leta, podjetje Ceneje d. o. o., bo na konferenci razkril dinamiko na slovenskem spletnem trgu. Tu je le nekaj najbolj svežih podatkov največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji:
 
-              Intenzivnost spletnega nakupovanja v Sloveniji vztrajno raste – v primerjavi z letom 2013 je delež slovenskih kupcev, ki mesečno opravijo vsaj 1 nakup prek spleta, narasel za 58 %!
-              Kontinuirano se zmanjšuje delež uporabnikov interneta, ki s spletnimi nakupi nimajo izkušenj – iz leta 2013 do danes je padel za 30 %!
 -              Slovenci sicer bolj zaupamo domačim spletnim trgovcem, a so za nas ponudbe tujih trgovcev vedno bolj relevantne – od lani je delež slovenskih kupcev, ki vsaj 1 od 10 nakupov opravijo v tujini, narasel za 12 %!
 
V uvodniku konference se bo predstavil izjemno uspešen mednarodni podjetnik Stefan Jørgensen, ustanovitelj in direktor globalnega start-upa Itembase.com, ki ga uporablja že preko 120.000 spletnih trgovin po svetu. Razkril bo:
 
-          Zakaj Itembase.com uporabljajo vse največje e-commerce platforme po svetu (Amazon, eBay ...)?
-          Kako lahko trgovci na enostaven način zagotovijo boljšo podporo strankam in boljšo nakupno izkušnjo?
-          Kako lahko trgovci prodajo več z uporabo "big data"? 
 
Na sMind konferenci predstavitev trgovcem, kako uspeti na ravni EU

V spletni prodaji se brišejo nacionalne meje in institucije EU skušajo z različnimi ukrepi pospešiti razvoj enotnega evropskega trga. Generalni sekretar organizacije EMOTA, Maurits Bruggink, bo na sMind konferenci podal odgovore na:
 
-          kako doseči zaupanje potencialnih kupcev,
-          kako doseči kredibilnost spletne trgovine na ravni EU in s tem širši krog potencialnih kupcev,
-          kako do priznane EU značke, ki označuje varno in zanesljivo storitev.
 
Celotni program konference si lahko ogledate tukaj.