Tako je njihov dobiček na ta račun znašal 61,2 milijona evrov in to je skoraj trikrat višja številka kot v enakem obdobju la ni, ko se je ta ustavila nekje pri 31 milijonih evrov.
Prihodki sicer niso primerljivi z enakim obdobjem preteklega leta zaradi njihove spremenjene strukture, kot rezultata konsolidacije trgovske dejavnosti po trgih, tj. kot rezultata prevzema Mercatorja s strani Agrokorja.
V Srbiji so se prihodki pomembno povečali zaradi prenosa maloprodajnih enot družbe Idea, d.d., pod družbo Mercator - S, d.o.o., na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini pa so se prihodki pomembno znižali zaradi prenosa Mercatorjevih maloprodajnih enot pod družbo Konzum, d.d., na Hrvaškem, oziroma pod družbo Konzum, d.o.o., v Bosni in Hercegovini.
Na teh dveh trgih je Mercator prihodke generiral pretežno iz naslova prodaje v enotah Modiana in Intersport ter iz naslova nepremičninske dejavnosti. Mercator je že tretje četrtletje zapored nadaljeval s trendom izboljšanja poslovanja, kar se odraža v skoraj trikratnem izboljšanju dobička iz poslovanja.
Izboljšanje je rezultat osredotočanja na osnovno trgovsko dejavnost na trgih Slovenije, Srbije in Črne gore, izboljšanja poslovanja neosnovnih dejavnosti, pomembnega znižanja stroškov v okviru stroškovne racionalizacije ter odprodaje nekaterih nestrateških dejavnosti.


