
Bojan Ratej: "Qrazy mania je eden naših največjih projektov"
Slovenija
07.11.2015
Minuli teden smo se ob pričetku projekta Qrazy mania pogovarjali z direktorjem marketinga v Tušu, Bojanom Ratejem.

Letos v začetku leta so bili slovenski štruklji iz Tatarske ajde s skuto na Inštitut za nutricionistiko nagrajeni z nazivom Inovacija leta 2015. Ali ste se v letošnjem projektu (ki se zaključi februarja 2016 op. p.) tudi odločili za sodelovanje? Če da, s katerim izdelkom?
Rezultati nagrajenega izdelka so nam pokazali, da je to prava pot, zato delujemo na tej poti. Kot slovenski trgovec malim, lokalnim pridelovalcem pomagamo s prodorom na trg in jim omogočamo, da so dostopni čim širšemu krogu potrošnikov. Potencial ima kar nekaj izdelkov.
Nam morda lahko že izdate kateri bodo ti izdelki?
To ni odvisno od nas, ampak od pridelovalcev in proizvajalcev.
V tem tednu ste predstavili zanimivo blagovno znamko Qrazy mania. Cilj je očitno privabljanje staršev z majhnimi otroki, ampak za kaj dejansko gre pri tem projektu?
Pri Tušu sem že 16 let in mirno lahko rečem, da je to eden izmed največjih projektov. Gre za celotno pustolovščino, na kateri se otrok lahko tudi česa nauči. Vsak izmed karakterjev, ki smo jih poimenovali Qrazy Manijaki, je drugačen, z različnimi lastnostmi, s katerimi se lahko otroci poistovetijo. Simpatična bitja s Qrazy planeta bodo otroke vodila skozi izzive in naloge, jih spotoma naučila kakšnega novega izraza in posredno dokazala, kako pomembni vrednoti sta družina in prijateljstvo. Celoten projekt smo nadgradili tudi z mobilno aplikacijo, igrico, kreativnim natečajem, posebnim plesom, sodelovali bomo na številnih predstavitvah ipd.
Katere izdelke boste ponujali pod to blagovno znamko?
Poleg posebnega albuma in plišastih igrač GIGI, Surfboy Bob, Bandido ter Sully smo pripravili bogato paleto otroških igrač, od sestavljank do majic, kap in seveda prehranskih izdelkov, ki jih otroci obožujejo in na katere prisegajo.


