Slovenski kupci si lahko v novembru obetajo novosti na trgovskih policah in v gostinskih lokalih. Družba Karlovarské minerální vody je pred časom napovedala predstavitev novih mineralnih in izvirskih vod na slovenskem trgu. Z njimi ciljajo na pomemben tržni delež v Sloveniji in kasneje tudi v regiji širše JV Evrope.
Karlovarské minerální vody, a. s., (okr. KMV) je v juliju ustanovila podružnico v Ljubljani in s tem napovedala vstop na slovenski trg ustekleničenih mineralnih in izvirskih vod. Z blagovnima znamkama Mattoni in Magnesia ciljajo na pomemben tržni položaj v Sloveniji, ne skrivajo pa tudi ambicij po širitvi ponudbe na trge JV Evrope.
"Osredotočamo se na inovativnost, tako v smislu naših produktov, kot tudi odnosa do naših kupcev. V tem vidimo ključ do uspeha na razvitih trgih ustekleničenih vod," razlaga Alessandro Pasquale (na fotografiji), izvršni direktor Karlovarské minerální vody, a. s., in dodaja: "Naše poslanstvo je izboljšati kakovost in kulturo pitja na vseh trgih, na katerih poslujemo. Verjamem, da bodo slovenski kupci v tem prepoznali edinstveno dodano vrednost naših produktov. V nekaj letih ciljamo na dvoštevilčni tržni delež v Sloveniji, kasneje pa želimo uspešno prodreti tudi na trge JV Evrope."
Karlovarské minerální vody, a. s., je sicer največji proizvajalec mineralnih in izvirskih vod na Češkem. Podjetje je leta 1873 ustanovil Heinrich Mattoni v mestu Karlovy Vary, sedanjo podobo pa je družba pridobila v 90. letih 20. stoletja s pomembnimi investicijami novih lastnikov – družine Pasquale, ki je podjetje modernizirala in internacionalizirala.
Pod njihovim vodstvom je KMV uspešno odprla več pomembnih izvoznih trgov s Slovaško, Nemčijo in Poljsko na čelu. Leta 2008 je prevzela avstrijsko blagovno znamko Waldquelle in jo popeljala na drugo mesto na avstrijskem trgu, letos spomladi pa dva vodilna ponudnika mineralnih vod na Madžarskem, Kékkúti in Szentkirályi.
Danes KMV zaseda vodilni tržni položaj v regiji Srednje in Vzhodne Evrope v svojem segmentu. V prvem polletju 2015 je podjetje zabeležilo 130 milijonov evrov prihodkov in 31% rast prodaje, v primerjavi z enakim obdobjem predhodnega leta. KMV zaposluje 950 sodelavcev in izvaža svoje izdelke v 26 držav po vsem svetu, kjer razvija njihovo mednarodno prepoznavnost.
Podjetje je močno vpleteno v spodbujanje kulturnega, športnega in družbenega življenja, na vseh trgih, kjer posluje. Podpira tudi projekte, povezane z ohranjanjem narave in pozitivnimi vplivi na okolje.