SLO bocni levo
SLO bocni desno

Zlatna džezva prepoznavnost povečala za 100 odstotkov

Slovenija

28.10.2015

Zlata džezva novembra (naslednji teden) prihaja tudi v Tuš trgovine s 100 in 200 g zelenim pakiranjem.
 
Tako torej kava podjetja Vispak ne bo prisotna le v Mercatorju, Sparu, E.Leclercu, Trgovinah Jager in pri nekaterih manjših (zasebnih) trgovcih. Sicer pa je Vispak pred kratkim objavil obsežno raziskavo o pitju kave, ki jo je ob pomoči enega izmed raziskovalnih podjetij izvajal letos avgusta.
 
"Angažirali smo slovensk agencijo za raziskave trga Šager&Remec marketing d. o .o., da nam poskuša dati vpogled v trenutno stanje in še sami smo bili presenečeni nad rezultati. Po lojalnosti smo z indeksom 57,4% drugi na lestvici, prepoznavnost pa smo v primerjavi s preteklim letom na slovenskem trgu povečali za 100 odstotkov. Zlatna džezva se trenutno v Sloveniji nahaja na približno 1000 prodajnih mestih, kar je velik uspeh za blagovno znamko in celotno ekipo v tej državi na čelu s Tomijem Lednikom," je povedal Armin Hodžić, vodje trženja in prodaje v podjetju Vispak d. d., Visoko.
 
Ugotovili so, da 0,8 odstotka kupcev ob omembi kave najprej pomisli na Zlatno džezvo, kar je seveda majhen delež, vendar pa je od lani ta odstotek zrasel (0,4%).  Med kupci kave pa jo spontano navede 4,0% kupcev kave.
 
Blagovna znamka Zlatna džezva je v raziskavi leta 2014 dosegala 16,2% poznavanja imena, v letošnji raziskavi pa dosega 34,7% poznavanje imena, kar pomeni, da je v obdobju od novembra 2014 do avgusta 2015 več kot podvojila poznavanje imena in se nahaja na 15. mestu med tridesetimi blagovnimi znamkami kave. Med kupci kave pa jo pozna po imenu že 38,9% kupcev kave.
 
Po dojemanju kakovosti se blagovna znamka kave Zlatna džezva nahaja na 10. mestu (povprečna ocena 3,51) med tridesetimi blagovnimi znamkami kave. Tisti, ki dejansko kupujejo kavo Zlatna džezva pa so ji pripisali še precej višjo oceno (povprečna ocena 4,40), kar pomeni, da so z njeno kvaliteto zelo zadovoljni.
 
Lojalnost na ravni celotne kategorije kave je nadpovprečna in znaša 57,6%. To pomeni, da ima dobra polovica kupcev, izoblikovane nakupne navade na način, da v večji meri kupujejo eno blagovno znamko. V raziskavi leta 2014 je lojalnost na ravni skupine znašala 53,3%. Kar 70,3% vseh anketiranih pije turško kavo, 28,3% anketiranih pije Espresso in 25,5% jih pije Instant kavo.