SLO bocni levo
SLO bocni desno

Jasna strategija in velike naložbe Don Dona

Slovenija

27.01.2016

Don don ima okrog 2000 zaposlenih in posluje v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni gori in v Bolgariji oz. Romuniji, v rast pekarske industrije pa so doslej investirali že približno 50 mio. EUR in v naslednjih petih letih nameravajo to številko podvojiti.
 
Samo za InStore je lani Aleš Mozetič po novinarski konferenci v Grosuplju oktobra izjavil, da razmišljajo tudi o nastopu v Makedoniji. "Mogoče res začnemo s poslom tudi v Makedoniji. Skupina Don don ima cilje razdeljene na kratkoročne v trajanju dveh let in dolgoročne, ki zadevajo pet let, a najprej želimo procese konsolidirati in izkoristiti vse možnosti, ki smo jih dobili s prevzemom Pekarne Grosuplje."
 
Integracija Pekarne Grosuplje v Skupino Don Don oktobra 2015 je podjetju omogočila stabilnost v poslovanju ter postavila dobre osnove za nadaljno ekspanziju. Don Don skupaj s Pekarno Grosuplje v letu 2016 načrtuje okrog 100 miliijonov evrov letnega prometa s čimer bi zasedali prvo mesto med pekarskimi proizvajalci v regiji.
 
"Na ravni sistema Don Don smo imeli v letu 2015 65 milijonov evrov konsolidiranih prihodkov ter devet milijonov evrov dobička," je izjavil Mozetič, generalni direktor Don Dona.
 
Ta je v proračun  Republike Srbije v letu 2015 vplačal okoli 200.000.000 dinarjev.
Trenutno imajo v Sloveniji 17% tržni delež, v Srbiji 21%, na Hrvaškem 3%, a se bo to s prevzemom Pekarne Grosuplje že zelo kmalu močno spremenilo. V naslednjem letu načrtujejo kar 100 milijonov evrov dohodkov (letos 75 milijonov).
 
Pekarna Grosuplje v Mercatorju (še naprej) ustvari kar 95 % od 25 milijonov evrov letnih prihodkov, saj se Agrokor s pekarskim poslom v svojih podjetjih ne ukvarja.
 
Glede prevzema Pekarne Grosuplje ter 217 zaposlenih, ki jim nameravajo dodati še 50 novih in načrtih z njo, je tedaj na novinarski konferenci Mozetič povedal o načrtih v njihovi diviziji Sever (Slovenija-Hrvaška) naslednje: "Pekarna Grosuplje je s prevzemom 1. oktobra postala center za vso skupino Don don. V Grosuplju je največ znanja in na kratko lahko naše načrte predstavim takole. V Sloveniji želimo že naslednje leto zagnati projekt "Pretest", ki zadeva novo tehnologijo, ki bo v Grosuplju omogočila novo linijo proizvodnje kruha in peciva, katerih značilnost je, da imajo še manj dodatkov, ter da so sveži nekaj dni več, so pa tudi boljšega vonja in okusa. To je kar velik projekt in prihod teh izdelkov bo potekal leto, dve ali celo tri, pričakujemo pa da nam bo prinesel novo dimenzijo delovanja Pekarne Grosuplje. Istočasno bomo nadaljevali tudi pri razvoju drugih dveh znamk, Pekarne Grosuplje in Tvojih pet minut. Na Hrvaškem je Pekarna Grosuplje že začela prodajati svoj popolni dopečni program in Don don zdaj lahko pokriva celotno ozemlje, dostava pa je s prevzemom precej lažja. Glede na to, da smo v bistvu omejeni zaradi velikih razdalj, smo na trge Srbije, BiH, Črne gore, Romunije in Bolgarije prenesli tehnologijo Pekarne Grosuplje in bomo tam proizvajali ter nato prodajali prek naših sestrskih podjetij. Verjamemo, da si takega načina in kvalitete izdelkov želijo in zaslužijo tudi potrošniki v omenjenih državah."