SLO bocni levo
SLO bocni desno

Skupina Don don odslej s sedežem v Grosuplju

Slovenija

22.10.2015

Pekarna Grosuplje postaja center Don donovih operacij za Slovenijo in Hrvaško. Srbijo in ostale izvozne trge bo skupina pokrivala iz Beograda, načrte ob "primopredaji" Pekarne Grosuplje, ki se je sicer zgodila 1.oktobra pa sta predsednika uprav Don dona Aleš Mozetič in Mercatorja, Toni Balažič, predstavila danes v Grosupljem, kjer bo imelo podjetje Don don odslej svoj sedež.Načrtujejo za 50 milijonov naložb!
 
Skupina Don don skupaj s Pekarno Grosuplje za leto 2016 načrtuje blizu 100 milijonov evrov letnega prometa, kar jo postavlja na prvo mesto med pekovskimi podjetji v regiji.
 
Pekarna Grosuplje še vedno ostaja strateški partner Mercatorja, obenem pa poslovanje širi v regijo. Potem ko je metliški Don don prevzel Pekarno Grosuplje, so danes na novinarski konferenci predstavili strategijo podjetja in vlogo Pekarne Grosuplje.
 
Don don posluje v Sloveniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Bolgariji in na Hrvaškem. Širitev načrtujejo še v Romunijo in Albanijo, posebej za InStore pa je Aleš Mozetič (levo na fotografiji, desno je Toni Balažič), dejal:" Mogoče bomo poizkusili tudi v Makedoniji!!
 
Njihova strategija temelji na rasti in industrializaciji, s katero bo skupina lahko konkurirala večjim mednarodnim pekovskim podjetjem. Don don v svoj domači trg zajema celotno regijo in prednost pred konkurenco vidi v svoji velikosti.
 
Sočasno spoštuje in razvija posebnosti posameznih trgov. Slovenski potrošniki so vajeni kupovati kakovosten kruh, občutljivost za domače surovine, posebej za pšenico in proizvodnjo brez umetnih dodatkov, pa je doma zelo visoka. Zato bodo letos odkupili kar 15.000 ton slovenske pšenice.
 
Pekarna Grosuplje je za Don don pomembna pridobitev. Njeni odlični proizvodi, dolga tradicija in strokovni kadri so zagotovilo, da bo celotna skupina Don don lahko stopala v razvojnem ritmu z globalnimi igralci. Rast Don dona je tako prvi uspešen primer regionalizacije poslovanja slovenskega živilsko-predelovalnega podjetja.
 
Podjetja, ki so ta potencial nekoč imela, ga namreč niso izkoristila in žal bitko izgubila ali bila prevzeta.
 
Don don kot slovensko podjetje z novim sedežem v Grosupljem in v lasti sestre Alenke in brata Aleša Mozetič, je lahko zgled ostalim, ki imajo programe, voljo in potencial za regionalno rast, saj ima skupina že 2000 zaposlenih, 217 zaposlenim pa bodo po besedah novega lastnika kmalu dodali še 50 novih....
 
Aleš Mozetič, direktor in solastnik skupine Don don, ocenjuje, da je poleg globalnih igralcev na regionalnem trgu v pekovski industriji prostora za največ dva večja regionalna ponudnika ter nekaj lokalnih. Ob tem poudarja: "Pekarna Grosuplje je sinonim za najboljši kruh. Na drugi strani pa globalna konkurenca ponuja številne izdelke, ki jih je mogoče uvoziti zamrznjene in jih speči v trgovini, kupcu na očeh. Zato v Don donu združujemo dve strategiji: obseg na eni in kakovost na drugi strani. Ob konkurenčnosti globalnim igralcem stavimo predvsem na pestrost izbire in upoštevanje lokalnih posebnosti."
 
Izdelke Pekarne Grosuplje v Sloveniji poznajo predvsem potrošniki, ki kupujejo v Mercatorju, odslej bodo znani veliko širše...
 
Pekarna Grosuplje v pravih
 
Pekarna Grosuplje je prejemnica številnih priznanj za visoko kakovost svojih izdelkov. Pri njihovem razvoju skrbi za ohranjanje bogate krušne dediščine v Sloveniji. Med drugim je prejemnica prestižne nagrade "Maisons de Qualité", ki se podeljuje organizacijam za vrhunske dosežke na področju izboljšanja kulture hrane. Vsako leto so njeni izdelki nagrajeni tudi z najvišjimi priznanji v okviru letnega ocenjevanja kakovosti pekovskih izdelkov pri GZS.Don don je na trgih, na katerih posluje, v rast pekovske industrije doslej investiral približno 50 milijonov evrov. Podjetje trži svež kruh in pecivo, posebne kruhe in peciva s podaljšanim rokom trajanja, program za pečenje na prodajnem mestu in druge zamrznjene izdelke. Don don je s poslovanjem pričel v Metliki pred dobrimi dvajsetimi leti, razvil uspešno slovensko blagovno znamko "Tvojih pet minut", se nato leta 2003 razširil na Hrvaško, od leta 2008 pa postal tudi vodilno pekovsko podjetje v Srbiji. Skupaj s Pekarno Grosuplje skupina Don don v letu 2016 načrtuje blizu 100 milijonov evrov letnega prometa, kar jo postavlja na prvo mesto med pekovskimi podjetji v regiji.
 
P.S. Predsednika uprave Don Dona smo malo za šalo, a malo tudi zares vprašali ali je prav, da se ime njegovega podjetja piše v drugi besedi z malim d ali velikim D in je rekel, da je oboje prav. Tako kot lahko tudi mesto Grosuplje  sklanjamo po samostalniški ali pridevniški obliki dajalnika in sta tudi tu pravilni dve sklanjatvi. V Grosuplju ali  pa v Grosupljemu.