Mercator je prenovil spletno stran, kjer lahko njihovi kupci naročijo izdelke. Te jim trgovec nato dostavi na dom ali pa jih stranke prevzamejo v trgovini.
"Trgovina se mora nenehno prilagajati potrebam kupcev, zato v Mercatorju stalno razvijamo in nadgrajujemo svoj poslovni model. Spletna trgovina je eden od prodajnih kanalov, ki predstavlja pomemben element sodobne trgovske ponudbe in je ena Mercatorjevih konkurenčnih prednosti, posebej v okviru sistema zvestobe Mercator Pika," pravi za InStore član uprave Igor Maroša.
Prodaja izdelkov za vsakodnevno rabo po spletu pri nas sicer ne raste tako hitro, kot v tujini, saj so pri nas sosedske trgovine blizu. Je pa to vsekakor prodajni kanal, ki se razvija in zdržema tudi raste. Prek spleta kupci največkrat izberejo izdelke, ki jih dobro poznajo, in jih nakupujejo tudi v klasičnih prodajalnah, kot na primer pralni praški, pijače, osnovna živila, mleko in mlečni izdelki.
Zanimiv pa je podatek, da jih vedno več prek spleta kupuje tudi sveže izdelke, recimo sadje in zelenjavo in delikatesne izdelke, kar je znak zaupanja, da bodo v Mercatorju dobro izbrali, saj trgovec izdelke z nakupnega seznama zbere in jih pozorno zloži za vsakega kupca posebej. Dostavijo pa mu jih prav do vrat ali na drug želeni naslov.
Dostavam v Ljubljani, Kopru, Kranju, Mariboru in Celju so zdaj dodali še dostave v Novi Gorici, Novem mestu, Slovenj Gradcu in Murski Soboti. Prenovljena spletna trgovina Mercator je še bolj prijazna za uporabo, spletni trgovinski sistem Mercator pa uporablja elemente, funkcionalnosti, metode in sisteme, ki so v delih ali v celoti zaščiteni s patenti, in jih Mercator uporablja edini pri nas.
Kupci lahko izbirajo med več kot 13 tisoč vrstami izdelkov, koristijo pa lahko akcije in ugodnosti kot v klasični Mercatorjevi trgovini. Mercator svojim kupcem nudi storitev naročanja blaga prek spleta že od leta 1999. Že ob njeni uvedbi so spletno trgovino zasnovali kot del sodobne ponudbe v urbanih okoljih, kjer tako storitev želijo in potrebujejo.
Glede na značilnosti trga je v tej fazi bolj pomembna kakovost ponudbe in storitve in uporabniška izkušnja, s tem pa postopoma raste tudi povpraševanje in posledično povečevanje vrednosti nakupov. Mercator Spletna trgovina zdaj ponuja dva programa: market program širok nabor tehničnih izdelkov v sklopu spletne trgovine Mercator Tehnika.
Kupci lahko v Mercatorjevi spletni trgovini kupljeno blago prevzamejo tudi na eni od prevzemnih točk "klik in dvig", kjer kupljene izdelke pripravijo, da jih kupci mimogrede prevzamejo in tudi s tem prihranijo čas oziroma nakupe prilagodijo svojemu življenjskemu ritmu.