Živa je nova blagovna znamka družbe PanOrganic, izdelki Žive pa so se konec lanskega leta začeli najprej prodajati v trgovinah Mercator in nato še v Hoferju, Lidlu, Sparu, Leclercu. V začetku marca so na Dunaj v osrednje skladišče trgovske skupine Rewe odposlali prvo pošiljko žive solate, ki so jo začeli prodajati v trgovinah Merkurja in Bille, naprodaj je tudi v avstrijskih trgovinah Hofer.
Kmetijsko gospodarstvo
PanOrganic iz Ljutomera z mladim, 32-letnim gospodarjem
Mariem Kurtovićem (pred dnevi je prejel naziv mladi podjetnik leta) dokazuje, da je tudi v kmetijstvu mogoče z inovativnostjo delati velike korak, KMG Panorganic pa trenutno zaposluje 20 delavcev in se tudi po poročanju današnjega Dnevnika želijo okrepiti še z novimi (tržniki).
Letos nameravajo ustvariti dvojni prihodek iz lanske sezone (1,25 milijona evrov) in sicer za tri milijone evrov prihodkov od prodaje lastno vzgojenega sadja in zelenjave, ki jo bodo konec leta pridelovali tudi v Avstriji.
Pred tremi leti so na trgu predstavili in bili zelo uspešni z blagovno znamko slovenskega česna Česnek, lani z živo solato in zelišči Živa (s koreninami v zemlji), vmes pa še s Svetom ameriških borovnic, namazom Goji za petičneže v Dubaju in ponudbo domačega fižola češnjevca.
Solata ŽIVA je tako tudi avstrijskim kupcem že na voljo vse dni v letu, saj jo v podjetju PanOrganic pridelujejo v rastlinjaku z najsodobnejšo tehnologijo skupaj z zelišči, motovilcem in jagodami.
Pri tem je ključnega pomena, da je pridelava ne samo moderna, ampak tudi okolju prijazna, saj strogo izključuje uporabo pesticidov in gensko spremenjenih semen.
Bistveno so skrajšane tudi transportne poti.
Danes je KMG Panoorganic sicer največji pridelovalec česna , ki ga zagotavlja vsem velikim trgovcem v Sloveniji.
| "Solata ŽIVA predstavlja pomembno inovacijo na področju zdrave prehrane, dosega kriterije kakovosti in cenovne dostopnosti, ima potencial rasti in je prednostno namenjena domačemu trgu. Je odraz pametne in inovativne ideje mladih slovenskih podjetnikov, ki zasleduje trende sodobne in zdrave prehrane. V Mercatorju s takšnimi domačimi dobavitelji z veseljem sodelujemo, saj na ta način vztrajno prispevamo k slovenski samooskrbi in skrbimo za široko izbiro v dobro potrošnikov," je že lani dejala Katja Kek, direktorica marketinga v Mercatorju. |