Lidija Rakuša se je po dolgoletni karieri v medijski agenciji OMD s 1. oktobrom pridružila podjetju Lidl Slovenija. V Lidlovem oddelku za oglaševanje je prevzela mesto vodje medijskega zakupa.
Kot dolgoletna direktorica projektov in razvoja novih poslov v medijski agenciji OMD Slovenija je doslej skrbela za strateško medijsko pojavljanje domačih in mednarodnih naročnikov v Sloveniji, izvajala regijsko koordinacijo za nekatere mednarodne naročnike in skrbela za pridobivanje novih naročnikov.
Naj spomnimo, da se je Lidl kadrovsko okrepil će avgusta, ko se je njihovi službi za odnose z javnostmi kot upravljavka digitalnih medijev pridružila Nina Leskovar, ki je prej delala na Mercatorju. Na tem mestu je nadomestila Karmen Mlinar, digitalno komunikatorko in vodjo spletnih projektov v Studio Moderna, ki je k njim prišla februarja. Mlinarjeva bo odslej odgovorna za digitalno oglaševanje in spletne projekte.
Ekipo je okrepil tudi Valentin Bufolin, prej mednarodni vodja blagovnih znamk LiveActive, Rovus in Shark v podjetju Studio Moderna. V Lidlu je prevzel naloge svetovalca na področju tržnega komuniciranja.