SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hoferjevi kupci okušali kakovost vina linije Gašper

Slovenija

05.10.2015

Najboljši slovenski sommelier Gašper Čaman (na fotografiji) pravi, da je "vtis prvega srečanja vina z njegovim pivcem tisti, ki lahko odloči dolgoročno prijateljstvo ali pač kratko srečanje".
 
Petdeset Hoferjevih kupcev je imelo ob koncu septembra priložnost preveriti, kakšen je proces pridelave vin blagovne znamke Gašper, in glede na zadovoljne obraze, so z vinom sklenili prijateljstvo. Gašper Čarman jim je v sodelovanju s Kletjo Brda in Hoferjem prikazal celoten proces – od grozdja do steklenice. 
 
Udeleženci ekskurzije so svojo pot začeli v Lukovici, kjer so se imeli priložnost spoznati tudi z ekološko naravnanostjo podjetja Hofer in njihovim raziskovalnim čebelnjakom.
 
Nagrajenci nagradne igre "Iz ljubezni do dobrega" so lahko spremljali celoten proces pridelave, od nabiranja grozdja, transporta do vinske kleti ter procesa zorenja vina, ki ga je z izbranimi besedami na poti skozi klet, ob pomoči direktorja Kleti Brda Silvana Peršolje, predstavil njihov glavni enolog Darinko Ribolica.
 
"Skupaj z odličnim enologom Darinkom Ribolico sva se držala modernega stila z močnim pečatom Goriških Brd. Pred očmi sva imela pivca, njegova pričakovanja in zahteve po dolgoročnem prijateljstvu, saj kvaliteta vina ni edini faktor. Pomembna je tudi kupcu prijazna cena ter skrbno dodelan izgled. Etikete vsebujejo različne karakterje ribic, ki so že več kot 50 let zaščitni znak družinskega delovanja na vinsko-gostinskem področju,” pravi Čarman.
 
Vino in Hofer

Projektu je v podporo priskočilo podjetje Hofer, kjer je vina Gašper mogoče kupiti. Še več, gostom tokratnega izobraževalnega popotovanja so dokazali, da je moč iz njihovih sestavin pripraviti tudi kulinariko na najvišjem nivoju. Odlične obroke, s čimer so v kulinaričnem delu lepo zaokrožili uspešno vinsko zgodbo blagovne znamke, so prav tako pripravili člani družine Čarman. 
"Pri Hoferju venomer sledimo zavezi do kupcev najvišja kakovost po najnižji ceni. Naši zvesti kupci se bodo skladno z našim sloganom več kot fer  na našo formulo uspeha lahko zanesli tudi v prihodnosti,” je povedal Damjan Srdinšek, vodja področja centralne nabave v podjetju Hofer.