SLO bocni levo
SLO bocni desno

Natureta predstavlja novo linijo sveže zelenjave Grunt (VIDEO)

Slovenija

29.09.2015

Eta iz Kamnika od 25. septembra naprej ponuja pri vseh večjih trgovcih svežo zelenjavo iz nove linije Natureta GRUNT.
 
 
Posebnost zelenjave Grunt je njen zagotovljen in 100-odstotno preverjen izvor, saj bo kupec kadarkoli lahko preveril, na kateri slovenski kmetiji je zrasla solata ali mešanica zelenjave, ki se bo znašla na njegovi mizi. Ob tem podjetje Eta Kamnik vabi na sobotno predstavitev nekaterih kmetij-dobaviteljic, ki jo bo gostila glavna ljubljanska tržnica. 
 
Nov način označevanja izdelkov je na eni strani dobrodošel, tako za podpiranje domačih kmetov in povečanje slovenske samooskrbe kot za možnost preverjanje kakovosti zelenjave, ki bo od njive do trgovske police prišla v slabih 24 urah. Eta ima z dobavitelji solate sklenjen dogovor, da pobirajo v zgodnjih jutranjih urah in najkasneje do 12. ure pripeljejo, sledi vhodna kontrola in zagon linije za pranje, rezanje in pakiranje solat.
 
Odprema je omogočena že pozno popoldne istega dne. Prednost zelenjave Grunt je torej poleg svežine njen znan izvor. Vsak paket bo imel namreč na EAN kodi zapisano informacijo, s katere slovenske kmetije prihaja izbrana zelenjava. Kupci bodo lahko s pomočjo aplikacije Izvor s pametnimi telefoni ali na računalnikih prek spletne strani www.natureta.si preverili njeno poreklo.
 
Paketi Natureta Grunt bodo za začetek v dveh, kasneje v štirih pakiranjih: mešanice solat, zelenjave za juho in mineštro, kasneje bo dodana še zelenjava za pečenje.
 

 
Specialisti za zelenjavo s skoraj 100-letno tradicijo 

Eta je od daljnega leta 1923 naprej tradicionalen predelovalec slovenske zelenjave, vsako sezono pa v Kamniku v povprečju vložijo in skuhajo 500 ton kumaric, 1.100 ton rdeče pese in 1.000 ton različnih sort paprike za fileje. Imajo 156 redno zaposlenih, veliko jih je že iz druge generacije. Enako velja za kmetije, ki so tradicionalni Etini dobavitelji že desetletja. "Doslej smo zelenjavo vlagali in kuhali, odslej jo bomo tudi prali, rezali in pakirali. Gre sicer za druge vrste zelenjave, nove specifikacije surovine in kakovostne kriterije, vendar imamo vso potrebno znanje za uspešen nastop na trgu," je povedala direktorica Ete Kamnik Ksenija Jankovič Banovšek. Eta Kamnik je leto 2014 končala s 17,6 mio evrov prihodkov od prodaje in 440.000 evrov ekonomskega dobička. Skupno 1,3 mio evrov blagovne znamke Natureta je bilo prodanih na 21 izvoznih trgih v Italiji, Rusiji, Kanadi, na Poljskem, Švedskem, Hrvaškem in po trgih Balkana. Po podatkih Urada RS za statistiko je letna poraba zelenjave 38 kilogramov na prebivalca, kar pomeni 760 tisoč ton, Eta namerava s 4 tonami na delovnik in devetimi aktivnimi meseci na leto zasesti torej zgolj 720 ton na leto, kar je 0,1% trga in delež povečevati skladno s pridelavo na kmetijah. Eta Kamnik z naložbo v novo blagovno znamko  namerava v treh letih pridobiti do 2,5 mio evrov dodatnih prihodkov.