SLO bocni levo
SLO bocni desno

INTERVJU Kek:"Pivofest tudi za razvoj kulture pitja piva"

Slovenija

25.09.2015

 
Katja Kek (levo na fotografiji), izvršna direktorica za marketing in razvoj v Mercatorju, je ob začetku Pivofesta poudarila, da so s tem bogato ponudbo priznanih okusov zaokrožili v festival "pivoljubov".
 
 
Najprej čestitke za napredovanje na delovnem položaju,saj ste prej delovali le v sektorju za korporativno komuniciranje.Kako vam je to uspelo in kakšne so vaše naloge kot direktorice marketinga v tako velikem podjetju kot je Mercator?
 
To morate vprašati moje nadrejene. Področje, ki ga pokrivam zdaj je zelo široko in odgovorno, saj v to sodi marsikaj, od tržne komunikacije do odnosov z mediji oz. javnostjo. V primerjavi s prejšnjim delom je razlika v tem, da je sedanja naloga še odgovornejša, vsekakor pa imam še veliko  več izzivov v naši skupni zgodbi "najboljšega" soseda.  
 
Del te je tudi Pivofest, ki ste se ga očitno spomnili vi?
 
 
Ne,zelo težko govorimo, da je kaka ideja delo enega samega človeka in tudi ta je nastala v naši ekipi, do nje pa smo prišli tudi z uspešno realiziranim projektom Svežfest, ki smo ga realizirali poleti, ko smo našim kupcem  vsak teden ponudili določen izbor najširšega nabora sadja in zelenjave. Na to so se kupci zelo dobro odzvali in sprejeli npr. vijolične krompirje, vijolične melone itd., ta pobuda pa nam je bila dodatna spodbuda, da s takimi projekti nadaljujemo še naprej.
 
In tako nastal Pivofest?
 
V Mercatorju želimo s povečanjem pestrosti naše ponudbe kupcem omogočiti široko izbiro kakovostnih piv s preverjenim poreklom. S pestro ponudbo slovenskih in tujih piv za najrazličnejše priložnosti želimo vzpostaviti kulturo uživanja v tej pijači ter postavljati trende, ki odgovarjajo željam in potrebam sodobnega potrošnika. S spremljevalnimi dejavnostmi v naših izbranih hipermarketih pa bomo nakupovalno izkušnjo v naslednjih tednih naredili še bolj zabavno in prijetno.
 
Tradiicija piva v Sloveniji je zagotovilo za uspeh te akcije, kajne?
 
Seveda, saj korenine pivovarstva izvirajo že iz davnih časov, pred 4000 leti. Slovenija je šesta največja pridelovalka hmelja na svetu, kar pomeni, da imamo tradicijo, ki jo želimo s Pivofestom nadaljevati, ob tem pa v našo ponudbo uvrstiti sto novih vrst piva. S tem želimo tudi dodatno razvijati kulturo pitja piva in jo približati kupcem ter jim omogočiti preizkušanje novih piv. 
 
Kako ste izbirali uvozna piva?
 
Zelo različno, a usmerili smo se predvsem v države, ki so v pivski tradiciji močne: Irska, Anglija, Belgija, Nemčija itd. Poudarek smo namenili tudi novitetam.
 
Bo Pivofest s tako široko ponudbo potekal v vseh vaših trgovinah?
 
Teh 100 vrst piva bo na voljo v vseh hipermarketih in v Maxiju ter supermarketih. Konec avgusta smo odprli prenovljen hipermarket na Šmartinski v Ljubljani, kjer pa bo v Pivoteki na voljo več kot 300 vrst piva.