Družba Mercator kot največji podpornik slovenskih pridelovalcev pri nas že vrsto let spodbuja lokalno pridelavo sadja in zelenjave. V Mercatorju so do septembra letos količinski odkup slovenskega sadja in zelenjave povečali za 8 %. V osmih mesecih letošnjega leta pa je Mercator odkupil 8200 ton slovenskih jabolk, 95 % ponudbe jabolk na policah najboljšega soseda pa je slovenskih. 
Zadnji vikend septembra in v oktobru bo posebna pozornost namenjena ozimnici in tudi lokalno pridelanim jabolkom. V Mercatorjevih izbranih hipermarketih ob koncu tega tedna ozaveščajo o kakovosti in prehranski vrednosti jabolk domačih pridelovalcev.
Tako se Mercator skupaj s slovenskimi sadjarji ter Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij pri GZS pridružuje kampanji Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano:" Eno lokalno jabolko na dan …".
Kot največji podpornik slovenskih pridelovalcev pri nas ima Mercator tudi pri odkupu slovenskega sadja, vključno z jabolki, ključno vlogo. V letošnjem letu so domačim kupcem ponudili kar 28 različnih sort jabolk, posebej pa je pomembno, da je kar 95 % vseh odkupljenih jabolk na Mercatorjevih policah slovenskega porekla. Največji dobavitelji domačih jabolk, s katerimi Mercator sodeluje, so Evrosad, Šilec in Mirosan.
V Mercatorjevih trgovinah potrošnike v tem času ozaveščajo o prehranskih koristih uživanja lokalno pridelanih jabolk. Jabolka so namreč naravni vir prehranskih vlaknin, vsebujejo številne naravne snovi (pektin, mikroelementi, vitamini in rastlinski fenoli) in zaradi sladkorjev predstavljajo odličen priboljšek. Ob tem Mercator opozarja tudi na kakovost in pomembnost porekla, saj domače pridelovalne razmere in naravne danosti omogočajo pridelavo jabolk vrhunske kakovosti. Obrana so namreč v optimalnem času zrelosti, njihova pridelava pa se izvaja po strogih fitosanitarnih pravilih in pod budnim očesom kontrolnih institucij. Mercator ob tem potrošnike ozavešča, da so jabolka poleg, denimo, krompirja in zelja, ključni del ozimnice, saj predstavljajo sestavni del ne samo jesenskega, ampak tudi zimskega jedilnika. Ključni dobavitelj slovenskih jabolk za Mercator je Evrosad kot največji pridelovalec jabolk v Sloveniji.
Boštjan Kozole (na fotografiji), direktor Evrosada ob tem poudarja: "Skupina Evrosad Krško sodeluje s sadjarji iz vse Slovenije in predstavlja več kot tretjino slovenske sadjarske proizvodnje. Želimo si, da bi predvsem mladi za prigrizek pogosteje posegali po slovenskih jabolkih, saj so dokazano dobra in za organizem koristna."
Mercator si prizadeva, da kupcem neprestano zagotavlja kakovostne izdelke domačih dobaviteljev. To dokazuje z deležem lokalnih pridelkov in izdelkov, pri katerih je kupcem poreklo najbolj pomembno. V prvi polovici letošnjega leta so v Mercatorju količinski odkup slovenskega sadja in zelenjave povečali za 8 % glede na enako lansko obdobje, kar je za 44 % več kot v enakem obdobju leta 2013.
Mercator skupno odkupi za pol milijarde evrov izdelkov slovenskih dobaviteljev letno, kar je več, kot na primer celoletni promet kakega drugega trgovca v Sloveniji. Domače pridelke in izdelke, ki so kupcem pomembni, bo Mercator odkupoval tudi v prihodnje.
Mercator že več let zapored z odkupom in z različnimi promocijskimi aktivnostmi spodbuja domače pridelovalce in samooskrbo. Tako je na njihovih policah dnevno na voljo sveža ponudba sezonskega sadja in zelenjave več kot 100 slovenskih pridelovalcev, od velikih zadrug do manjših slovenskih kmetij. Kupci lahko sveže slovenske pridelke kupijo na posebnih Mercatorjevih stojnicah, imenovanih "Iz domačih krajev".


