SLO bocni levo
SLO bocni desno

VALICONOVA RAZISKAVA: Diskonterji in akcije (še) v ospredju

Slovenija

24.09.2015

Diskonterji in (reklamne) akcije trgovinskih verig so pri nakupovanju živil še vedno v ospredju, kar zadeva kupce. Makroekonomske projekcije (predvsem za Hrvaško) niso ravno optimistične, saj nekatere napovedujejo izhod iz recesije šele leta 2020.

"Zanimiva” politična situacija in vedno več afer gospodarskemu okrevanju ne pomagajo. Septembra objavljena raziskava Valicona, regionalnega podjetja za marketinško svetovanje in raziskovanje, izvedena aprila 2015, je pokazala, da potrošniki kažejo racionalno usmerjenost in cenovno determiniran princip izbira živil za vsakodnevno porabo. 
 
Hrvati vseeno želijo biti optimisti, kar potrjuje podatek, da 36 % potrošnikov med 15 in 65 leti upa na boljše čase svoje finančne situacije že v naslednjem letu. Podobno pa razmišljajo tudi Slovenci.

 

Hrvati vseeno želijo biti optimisti, kar potrjuje podatek, da 36% potrošnikov med 15 in 65 leti upa na boljše čase svoje finančne situacije že v naslednjem letu. Podobno pa razmišljajo tudi Slovenci.