SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nova 79. številka revije InStore na spletu

Slovenija

04.11.2019

Novo, 79. številko revije InStore so prejemniki dobili po pošti. Drugi si jo lahko preberete v elektronski izdaji v zavihku zgoraj desno.
 
 
 
 
Uvodnik je kot gost uvodničar spisal Predrag Ćirović, direktor Gfk Beograd, in sicer o pomenu boja za potrošnika. In to dobesedno na vsakem koraku. V InFocusu imamo tokrat prilogi namenjeni kruhu in toastu ter juham in jušnim osnovam. V regionalnem, oz. bolje mednarodnem, intervjuju gostimo Denise Klug, strokovnjakinjo ekipe LZ Retailytics, ki je platforma trgovinskega časopisa Lebensmittel Zeitung, s katerim tesno sodelujemo, v domačem intervjuju pa smo se pogovarjali z Igorjem Marošo, direktorjem Merkur trgovine.
 
Avtorica Runyan Meyer se loteva posledic vstopa kitajskega gibanta Alibabe na evropski trg z njihovo prvo trgovino v Madridu. V dveh analizah agencije Nielsen v prvi analizirajo stanje prodaje živil v Evropi in ugotavljajo, da je sektor dobrin široke potrošnje v drugem četrtletju spet zrasel, v drugi pa Mike Watkins ugotavlja, da Britanci po raziskavah Nielsna niso bili ravno zapravljivi.
 
Se pa naj bi po mlačni pomladi in začetku poletja poraba na Otoku začela prebujati. Začenjamo s stalno rubriko strokovnjaka za logistiko in distribucijo Antoniem Zrilićem, ustanoviteljem podjetja Logiko, d. o. o., ki v prvem "javljanju" piše o tem, kako izboljšati uspešnost logistike ob manjših stroških.
 
V rubriki majhne trgovine smo obiskali trgovino Barbare Kovačič na Rakitni. Tudi tokratno tiskano izdajo, tako kot vedno sklene Igor E. Bergant, ki v rubriki Vox populi tokrat predstavi svoj pogled o pametnih telefonih in demokraciji. In še veliko več v novem InStoru!