Svoje izdelke so kupcem v KaDeWe ponudili Hiša medu Božnar, Celjske mesnine, TOPP - Berryshka, Vinska klet Goriška Brda, Smodin, Agroind Vipava 1894, Luci - Lucifer Chocolates, Perger 1757, Radgonske gorice, Tovarna olja Gea in Soline - Pridelava soli.Podjetja zadovoljna z zanimanjem v veleblagovnici KaDeWe
Slovenija
21.09.2015
Slovenska podjetja, ki so se v berlinski prestižni veleblagovnici Kaufhaus des Westens (KaDeWe) s svojimi izdelki predstavljala do sobote, so s povpraševanjem zadovoljna. Med nemškimi kupci so namreč poželi veliko zanimanja, povpraševanje je bistveno preseglo pričakovanja, so sporočili iz javne agencije Spirit.
Svoje izdelke so kupcem v KaDeWe ponudili Hiša medu Božnar, Celjske mesnine, TOPP - Berryshka, Vinska klet Goriška Brda, Smodin, Agroind Vipava 1894, Luci - Lucifer Chocolates, Perger 1757, Radgonske gorice, Tovarna olja Gea in Soline - Pridelava soli. Končni izbor izdelkov, ki se bodo uvrstili na prodajne police KaDeWe, bo znan kasneje, saj je odvisen od interesa kupcev in količine prodanih izdelkov. Predstavniki slovenskih podjetij so z odzivom kupcev zadovoljni.
Kot je pojasnil Lucian Perger iz podjetja Perger 1757, so obiskovalci in poslovni partnerji pokazali veliko zanimanja za njihove izdelke. "Ponosni smo, da smo zelo blizu sklenitve novih poslov v Nemčiji," je dodal. Vinska klet Goriška Brda si po pojasnilih Neje Škrinjar želi ostati del stalne ponudbe KaDeWe.
Predstavniki omenjenih 11 slovenskih podjetij se v KaDeWe s svojimi izdelki predstavljajo v okviru t.i. Slovenskih dnevov, ki so potekali od 7. septembra. Namen predstavitve je bila promocija in povečanje prepoznavnosti slovenske živilsko predelovalne industrije, vključitev slovenskih izdelkov v prodajni program KaDeWe ter posamezne kataloge agencij ter s tem na celoten nemški trg.
Priložnost za vstop na police v KaDeWe vidijo tudi v podjetju TOPP - Berryshka. Kot je dejala Lidija Toromanović, so prvi odzivi potrošnikov zelo dobri, predstavitev v Berlinu pa jim predstavlja možnosti za prepoznavnost blagovne znamke Berryshka tudi širše.
Predstavitev je pripravil Spirit skupaj z gospodarskim ministrstvom na pobudo nemškega veleposlaništva v Berlinu in s pomočjo predstavništva Slovenske turistične organizacije v Münchnu.


