SLO bocni levo
SLO bocni desno

Kofein Dizajnu nagrada za oblikovanje embalaže vina

Slovenija

16.09.2015

Marketingmagazin.si poroča o tem, da je britanska revija Harpers Wine & Spirits objavila zmagovalce letošnjega tekmovanja za najboljše oblikovanje embalaže vina in alkoholnih pijač.

Med prejemnike nagrad je tudi slovenski oblikovalski studio Kofein Dizajn, ki je prejel bronasto medaljo za prenovo blagovne znamke Tilia Estate iz Vipavske doline. "Šest članov žirije z vseh področij vinske panoge in oblikovalskih agencij je na tekmovanju Harpers Global Design Awards ocenjevalo svetovni nabor embalaž vina alkoholnih pijač predvsem z vidika njihove komunikacijske učinkovitosti. Presojali so avtentičnost predstavitve blagovne znamke in privlačnost za kupca – ali bi kupec steklenico izbral med mnogimi drugimi na polici, ali ne," prenaša britanski izbor slovenska marketinška spletna stran in navaja izjavo člana žirije Davida Myersena. "Na embalaže gledamo, kot da bi prišli na slepi zmenek: njihova obleka ni naključje, je izraz," je povedal  direktor britanskega oblikovalskega studia Hurricane Design.

Vinska blagovna znamka Tilia Estate iz Vipavske doline je na začetku letošnjega leta lanstrala vina v prenovljeni podobi, pri čemer so prenovili znak in logotip, etikete vseh treh linij (sončne, črne, bele Tilie) ter ostale komunikacijske materiale. Projekt je zasnoval in izvedel ljubljanski oblikovalski studio Kofein Dizajn pod vodstvom Zarje Vintar in umetniškim vodenjem Jane Jazbec ter si z njim prislužil bronasto medaljo Harpers Global Design Awards.