SLO bocni levo
SLO bocni desno

Košarkarsko EP v Zagrebu (tudi) v znamenju slovenskih podjetij

Slovenija

11.09.2015

V Zagrebu enotedensko (pred)tekmovanje na 39. EP ni postreglo le s prevlado slovenskih navijačev, ampak tudi z odlično predstavitvijo podjetij iz Slovenije. Najboljši vtis je pustila Pivovarna Laško tudi kot uradni pokrovitelj hrvaške reprezentance, kar tamkajšnjim pivovarjem seveda ni bilo ravno všeč.
 
 
Nastope košarkarjev v Zagrebu si je ogledalo milijone gledalcev, priložnost pa so odlično izkoristila nekatera slovenska podjetja, ki so lahko z izkupičkom in odmevnostjo zelo zadovoljna.
 
Ob zagrebški Areni je kulinarično podjetje Jezeršek postavilo poseben šotor, v katerem so vsak dan prvenstva pogostili več kot 600 gostov. Veliki met je uspel tudi mariborski agenciji Zadrga, ki jo je Fiba najela za izdelavo celostne podobe prvenstva.
 
Na prvenstvu so izstopali predvsem Heinekenovi pivovarji iz Pivovarne Laško, ki je podpisala dveletno pogodbo o pokroviteljstvu hrvaške košarkarske reprezentance in tako postala uradni ponudnik pijač v navijaških kotičkih, a predvsem tudi v Areni, kjer je kozarec Laškega stal 20 kun in so ga ti prodajalci z majicami, na katerih je bil slogan "Laško je košarkaško", dostavili kar na stol.
 
Prodali so več kot 10.000 litrov piva in to samo čez vikend, Jezerškovo podjetje za catering - Sora je v šotoru za Vipovce, kakršnega na tovrstnih prireditvah še ni bilo, skrbelo za druženja poslovnežev na najvišji ravni.