SLO bocni levo
SLO bocni desno

Bivši podpredsednik Alibabe prihaja v Kolosej

Slovenija

02.09.2015

Nekdanji podpredsednik največjega spletnega trgovca na svetu, Alibabe, Porter Erisman (na fotografiji) bo oktobra v ljubljanskem Koloseju predaval o razvoju spletne trgovine, razlogih za uspeh Alibabe ter predstavil trende za prihodnost na tem področju.
 
Kitajska spletna trgovina Alibaba je v petnajstih letih delovanja postala največja e-trgovina na svetu, večja od Amazona in eBaya skupaj. Kako je nastala, se razvijala in rasla ter kako svoj model e-trgovine širi po vsem svetu, bodo lahko radovedneži izvedeli na trženjskem dogodku 16. oktobra 2015 v Ljubljani.
 
O svojih izkušnjah bo namreč pripovedoval Američan Porter Erisman, nekdanji podpredsednik Alibabe, avtor knjige Svet Alibabe ter avtor, režiser in producent dokumentarnega filma Krokodil iz Jangceja: zgodba o Alibabi.
 
Na dogodku bo govora o nastanku, razvoju in rasti največje e-trgovine na svetu. Spoznali boste razvoj e-trgovine v svetovnem merilu. In slišali, kako se model e-trgovine Alibabe širi po vsem svetu, predvsem pa v Indiji, Afriki in JV Aziji.
 
Kotizacija za udeležbo na dogodku znaša 199 evrov in DDV, naročniki na Marketing Magazin, člani društev SOZ, DMS in IAB Slovenija pa imajo zafgotovljen popust 160 evrov + DDV.
 
Prireditev organizira slovenski Marketing Magazin, prijavite pa se lahko na spletnem naslovu: alibaba@marketingmagazin.si

 
O predavatelju

Porter Erisman je na Kitajsko prvič prišel leta 1994, po letu dni študija kitajščine, in je bil nekaj časa celo voditelj oddaje China Through Foreigners' Eyes na kitajski javni televiziji China Central Television. Po triletnem študiju MBA v ZDA se je vrnil na Kitajsko, kjer je bil v pekinški oglaševalski agenciji Ogilvy & Mather odgovoren za spletni marketing, področje, ki se je takrat na Kitajskem strmo vzpenjalo. Leta 2000 se je pridružil Alibabi, ravno v času, ko se je takratni spletni start-up selil iz že pretesne pisarne. Do leta 2008 je deloval kot podpredsednik Alibabe.com in skupine Alibaba, pri čemer je bil odgovoren za mednarodne spletne aktivnosti podjetja, mednarodni marketing in korporativno komuniciranje. Porter, ki trenutno živi v Šanghaju, je zdaj svetovalec številnih podjetij v Indiji, Nigeriji, Mehiki in Vietnamu.