Tuš, največji slovenski trgovec, je na Agri nastopil kot povezovalec deležnikov v domačem gospodarskem prostoru.Danes so organizirali strokovni posvet o sodelovanju deležnikov v prehranski verigi, ki je eden zanimivejših poudarkov letošnje Agre. Nosil je naslov "Skupaj gradimo slovensko prihodnost".
53. mednarodni kmetijsko-živilski sejem AGRA v Gornji Radgoni, ki bo potekal do četrtka, 27. avgusta je v polnem "zamahu"(1785 razstavljalcev iz 30 držav).
Tuš, največji slovenski trgovec, na Agri nastopa kot povezovalec deležnikov v domačem gospodarskem prostoru.
Razstavni prostor v hali A namenjajo predstavitvam lokalnih pridelovalcev sadja in zelenjave ter dobaviteljem, ki ustvarjajo Slovenske dobrote – linijo najboljših izdelkov, v katerih so združeni plodovi slovenske narave, znanja in tradicije.
Danes so organizirali strokovni posvet o sodelovanju deležnikov v prehranski verigi, ki je eden zanimivejših poudarkov letošnje Agre.
Nosil je naslov "Skupaj gradimo slovensko prihodnost". O rešitvah in možnostih, kako krepiti povezovanje med vsemi akterji v agroživilski panogi, ki vsak po svoje prispevajo k končni dodani vrednosti lokalnih proizvodov, so spregovorili Dejan Židan, minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Zdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, Peter Vrisk, predsednik Zadružne zveze Slovenije, Gregor Štampohar, poslovni direktor Skupine Tuš, Jože Podgoršek, varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano in Jure Vončina, direktor Kmetijske zadruge Krka.
Vsi sodelujoči so z različnih vidikov celotne prehranske verige spregovorili o rešitvah in možnostih, kako krepiti povezovanje med vsemi akterji v agroživilski panogi, ki vsak po svoje prispeva h končni dodani vrednosti lokalnih proizvodov.
Da slovenska hrana postane prva izbira potrošnikov, je partnerstvo med vsemi členi prehranske verige ključnega pomena.
Prihodnost domačega kmetijstva, predelovalne industrije, širšega gospodarstva, sodelujoči na posvetu vidijo v povezovanju vseh deležnikov v prehranski verigi. Prizadevanja vseh deležnikov v verigi mora na koncu prepoznati tudi kupec, ko se odloča, kje bo kupoval ter kaj bo izbral iz prodajne police in tako pripomogel h krepitvi slovenskega gospodarstva in delovnih mest.
foto:Jernej Kogelnik