Osem pomurskih živilskopredelovalnih podjetij je skupaj z Regionalno razvojno (RRA) Mura in Pomursko gospodarsko zbornico začelo projekt z znamko Pomurje - Re(j)dno dobro, s katerim želijo izboljšati svoje nastope na trgih in obenem uveljavljati regijo.
V sodelovanju z Regionalno razvojno agencijo Mura in Pomursko gospodarsko zbornico je osem živilsko-predelovalnih podjetij začelo skupne promocijske aktivnosti, s katerimi bodo poudarjali kakovost lokalnih živil iz Prekmurja in Prlekije.
Na dopoldanski novinarski konferenci so bili predstavniki podjetij oziroma blagovnih znamk: Mlinopek, Pan Organic, Ave, Kekec, Lušt, Pomurske mlekarne in Radenske in poslali pisno sporočlilo.
Pomurje slovi po kakovostni hrani in s tradicijo povezanimi živili, ki so posledica znanja kmetijskega pridelovanja in predelave, lokalnih danosti ter spoštovanja naravnega. Zato je škoda, da se v velikih trgovskih centrih ta živila, ki po kakovosti presegajo mnoga druga, prodajajo kot cenena živila. Osem podjetij se je med prvimi odzvalo povabilu RRA Mura in Pomurske gospodarske zbornice, da bodo s svojim vložkom sodelovala pri promocijskih aktivnostih pod skupno blagovno znamko Pomurje - Rejdno dobro.
Najprej se bodo predstavili skupaj na 50 kvadratnih metrov velikem razstavnem prostoru v hali A na sejmu Agra v Gornji Radgoni, vzpostavljeni konzorcij pa obljublja tesnejše sodelovanje tudi v prihodnje. Vrata so odprta tudi za ostala prleška in pomurska podjetja, je poudaril direktor RRA Mura Franc Gönc, ki se lahko še priključijo ne le prehranskemu, ampak tudi bivanjskemu in turističnemu konzorciju.
Spletna stran pomurje.si poroča, da bodo v nadaljevanju povečali promocijske aktivnosti v sodelovanju s podjetjem Mercator-na njihovem promocijskem letaku in na 51 dogodkih po vsej Sloveniji. Pomurje bo še posebej predstavljeno na dveh večjih dogodkih v Ljubljani in Kranju. Prav tako bo po vsej Sloveniji postavljenih 60 jumbo plakatov, v prihodnjih dneh pa se je začela tudi promocija na socialnem omrežju in nagradna igra z lepimi nagradami-med njimi tudi panoramski izlet nad Pomurjem z akrobatskim pilotom Petrom Podlunškom. Tudi pri izbiri projektov v naslednji finančni perspektivi bodo imeli prednost tisti projekti in podjetja, ki se bodo zavedali pomembnosti sodelovanja in regionalnega povezovanja.