SLO bocni levo
SLO bocni desno

Podgoršek: V Mercatorju vedno večja konkurenca

Slovenija

18.08.2015

Prehranski varuh se je sestal z upravo Mercatorja, saj se po letu dni pod okriljem Agrokorja na policah ponuja vedno več hrvaških proizvodov. Pada sicer predvsem prodaja slovenskega svinjskega mesa.

Večina slovenskih dobaviteljev je v Mercatorju ostala, a se je pomembno povečalo število tujih dobaviteljev, zato je konkurenca znotraj Mercatorja večja.

"To je verjetno razlog, da se prodaja hrane slovenskih dobaviteljev rahlo zmanjšuje," je za TV Slovenija povedal varuh Jože Podgoršek, a je to stvar Agrokorjeve poslovne prakse.

"Tgovske blagovne znamke so pomemben delež prodaje izdelkov in lahko takšna menjava dobavitelja pomembno spremeni strukturo blaga v trgovini glede na poreklo," opozarja Podgoršek.

Ob tem je poudaril, da se pri menjavi dobaviteljev za trgovsko blagovno znamko včasih zgodi tudi, da novi dobavitelj postane slovensko podjetje, kar se je pri nekaterih mlečnih izdelkih zgodilo ravno v tem obdobju.

Mercator je letos odkupil bistveno več slovenske zelenjave kot v enakem obdobju lani. "Trend kupovanja slovenske zelenjave se še dviguje in na tem segmentu lahko govorimo o dobrih odnosih s partnerji.Mercator postaja globalni trgovec in nas takšne spremembe kot potrošnika zmotijo. Pa tudi zaveza ob prodaji je zavezujoča in je zato prav, da na takšne spremembe opozarjamo," je še dodal Podgoršek.