22. Golden Drum Festival, eno od najbolj cenjenih svetovnih tekmovanj s področja oglaševanja poziva vse agencije iz 37 držav "Nove Evrope”, da prijavijo svoja dela v 17 različnih tekmovalnih skupinah v 99 kategorijah do 21. avgusta.
V vsakem primeru vam ni treba biti povsem prepričani, kako dobro je vaše kreativno delo, če ga ne prijavite v mednarodno tekmovanje kreativnega oglaševanja, kjer ga bo ocenjevalo 22 članov enokanalne in večkanalne žirije vzporedno z najboljšimi deli agencij in naročnikov 37-ih držav nove Evrope.
Festival organizira Slovenska oglaševalska komora od 13. do 16. oktobra 2015 v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu. Tema letošnjega festivala – Transformacija, osvobajanje in kreativna kultura.
V komisiji bodo: Chavo D’Emilio, kreativni direktor McCann Worldgroup Latinska Amerika in Karibi, predsednik in glavni kreativni direktor McCann Buenos Aires, Argentina – predsednik Single Channel žirije in Geoffrey Hantson, glavni kreativni direktor in soustanovitelj Happiness, Belgija – predsednik Multi Channel žirije.