SLO bocni levo
SLO bocni desno

Skok prodaje Radenske na tržiščih bivše Jugoslavije

Slovenija

12.08.2015

Radenska je v letošnjih prvih sedmih mesecih dosegla visoko rast prodaje naravnih mineralnih vod in brezalkoholnih pijač v primerjavi z enakim časovnim obdobjem lani. 

Radenska, ki je marca postala članica skupine Kofola, je po prevzemu poleg novega generalnega direktorja, to je postal Marian Šefčovič, v začetku junija dobila še novega komercialnega direktorja, Jureta Zrilića. 

Prodaja jim je v prvih sedmih mesecih zrasla tako na tujem kot domačem trgu in sicer za 6,3 odstotka, največ v državah bivše Jugoslavije - v jadranski regiji,  za 23 odstotkov. 

Skupno so prodali 56 milijonov steklenic Radenske in vseh njenih blagovnih znamk. Iz podjetja so sporočili še:

"Letošnje vroče poletje je dobro za rast prodaje Radenske, z optimizmom pa gledamo tudi naprej in tako že jeseni nameravam z Radensko ponovno na tržišča Češke in Slovaške, kar se bo do konca leta poznalo na poslovnih rezultatih". 


 
Češka Kofola ima okoli  2.000 zaposlenih in proizvaja v sedmih proizvodnih obratih na štirih tržiščih srednje in vzhodne Evrope (Češka Poljska, Slovaška in Rusija). Med njenimi najbolj prepoznavnimi pijačami je Kofola. Proizvajajo še sadne sokove, sirupe, naravno izvirsko vodo itd.

"Najprej želimo združiti kulturo obeh družb in znova osvojiti trge nekdanje Jugoslavije...", je na srečanju z novinarji pred časom med drugim povedal direktor Radenske Marian Šefčovič.