Navdušenje nad izdelkom, po barvi in teksturi menda res močno spominja na izdelek, katerega ponavadi namažemo na kruh, je povzročilo, da na številnih prodajnih mestih zaradi izjemnega povpraševanja, ki presega ponudbo na prodajnih policah, obstajajo seznami z rezervacijami. Marmelada izginja s polic
Slovenija
31.07.2015
Družba Afrodita je za letošnje poletje izdelala porjavitveno kremo z zanimivim imenom "Marmelada", za katero si verjetno še sami niso mislili, da bo postala tako velik poletni "hit". Izdelek, ki ga proizvajalec niti ni itako na široko oglaševal, je zaradi vpliva družabnih omrežij vseeno postal prava uspešnica.
Navdušenje nad izdelkom, po barvi in teksturi menda res močno spominja na izdelek, katerega ponavadi namažemo na kruh, je povzročilo, da na številnih prodajnih mestih zaradi izjemnega povpraševanja, ki presega ponudbo na prodajnih policah, obstajajo seznami z rezervacijami. "Zagotovo lahko najboljšo promocijo za izdelek naredijo njegovi uporabniki sami, tako da svoje izkušnje in zadovoljstvo z izdelkom v obliki priporočil delijo z drugimi. Gre namreč za informacije, ki jim kot potrošniki najbolj zaupamo in nato najbolj vplivajo na naš nakup. V povezavi s tem je moč družbenih omrežij brez konkurence. Omogočajo namreč, da se informacije širijo z enormno hitrostjo, in to med zelo širok krog ljudi," je za Siol povedala Nastija Egartner iz podjetja Kozmetika Afrodita.
"Sporočili so nam, da na večini prodajnih mest vsako novo pošiljko izdelkov razprodajo v nekaj minutah. Tudi nekatere stranke, ki so želele izdelek kupiti neposredno prek nas (bodisi prek spletne trgovine bodisi z naročilom prek e-pošte ali telefona), so na želeni izdelek malce počakale. Povpraševanje je izjemno. Nedvomno je preseglo naša pričakovanja," dodaja Egartnerjeva in zaključuje z besedami: "Vonj izdelka številne zamika, da bi tega dobesedno pojedli."
V podjetju Afrodita so namignili, da kremo uporabljajo tudi številni moški.


