V kategoriji tehnologija in inovativnost je DPDgroup dobila prvo nagrado za projekt 1 HP na World Mail Awards, ob podelitvi mednarodnih nagrad, ki odlikujejo in prepoznavajo hitrost in kakovost v paketni distribuciji. Nagrajeni za svoje tehnološke inovacije.
DPDgroup je pretekli mesec v Bruslju osvojila prvo mesto v kategoriji Tehnologija in inovativnost za projekt 1 HP (opp. 1-urni Predict) na mednarodnih nagradah World Mail 2015.
Med finaliste se je prav tako uvrstil projekt „SIMOM", kar je za DPDgroup izredno velik uspeh, saj je konkurenca na tem področju iz leta v leto vse večja. Gre za veliko čast, ki je izrednega pomena tudi za vse zaposlene, ki skrbijo, da se tehnološke inovacije in novi projekti skrbno in kakovostno izvajajo vsako leto znotraj DPDgroup.
Skupni projekt podjetja DPDgroup in ORTEC, 1-urni Predict, si je na tekmovanju World Mail Awards 2015, ki je zasnovano tako, da prepozna nove, kakovostne storitve na področju paketne distribucije ter njihovo odličnost, prislužil tehnološko nagrado. Nagrajena je bila inovacija, ki skuša obravnavati številne industrijske izzive in povečati uporabniško izkušnjo. Projekt, ki sta ga izvedla podjetji DPDgroup in ORTEC, se nanaša na moč predvidljivosti, mednarodne povezanosti in mobilnosti, ter optimizacijo poti za doseg boljših ravni storitev, nižjih operativnih stroškov in manjših emisij ogljika v okolje. 1-urni Predict je edinstvena storitev na področju paketne distribucije.
Prejemniku namreč omogoča posredovanje informacije o predvidenem času prihoda DPD kurirja, obenem pa ima prejemnik možnost, da čas dostave prejetja paketa prestavi, v kolikor mu ta ne ustreza. Del strategije DPDgroup-a je, da se še bolj približa svojim strankam in njihovim potrebam. To jim bo sedaj, z implementacijo 1-urnega Predicta, zagotovo uspelo.
Damian Jarosz, direktor projektne pisarne za DPDgroup je ob tem povedal: "Računamo na to, da bo nagrajena storitev 1-urni DPD Predict temelj za dinamično optimizacijo naše paketne distribucije ter za omogočanje fleksibilnih in zanesljivih storitev za naše stranke."
Projekt SIMOM, finalist tekmovanja World Mail Awards 2015
Projekt SIMOM (ankete, navodila, multimedija) se je na istem tekmovanju v kategoriji "inovativnost", uvrstil med finaliste. S tem je bilo projektu priznano uspešno uvajanje organizaciji potrebnih inovacij, ki pripomorejo k nadaljnjemu razvoju (tudi) paketne distribucije.
O DPD... V Sloveniji del je DPDgroup, druge največje mednarodne dostavne mreže v Evropi. Pod svojim okriljem združuje inovativno tehnologijo in lokalno znanje, ter tako zagotavlja prilagodljivo in uporabniku prijazno storitev, tako za špediterje kot tudi kupce. S storitvijo DPDgroup s 26.000 zaposlenimi, mrežo 16.000 paketnih trgovin Pickup in s pomočjo svojih štirih blagovnih znamk: DPD, Chronopost, SEUR in Interlink Express dnevno dostavlja 3 milijone paketov v več kot 230 državah. DPDgroup je dostavno omrežje podjetja GeoPost, ki je v letu 2014 doseglo promet v višini 4,9 milijarde evrov. GeoPost je hčerinsko podjetje skupine francoske pošte Le Groupe La Poste. |