Mladi vinarji z mariborske fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede so minulo soboto, 25. julija, v okviru tradicionalne prireditve Klopotčevanje na posestvu Meranovo, simbolno prevzeli vinograd za delo v natečaju Lidlov mladi vinar.

Ekipa mariborske fakultete se bo v na letošnjem natečaju za najboljšega mladega vinarja pomerila s še tremi ekipami, eno z Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici ter dvema z Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani.
Sodelujoči študentje bodo v natečaju, ki poteka že tretjič zapored, pridobivali nove izkušnje in uporabna znanja s področja pridelave in nege vina. Organizatorji so natečaj oplemenitili z dodatnimi nalogami – poleg pridelave vina bodo morali sodelujoči pripraviti tudi trženjski načrt oz. zgodbo o pridelanem vinu.
Ekipa "Grofje Meranski" bo s sauvignonom zastopala barve Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru, ekipa "Lanthierijeve zvezde" se bo z vinom sorte zelen potegovala za lovoriko za Visoko šolo za vinarstvo in vinogradništvo Univerze v Novi Gorici, ekipi študentov, "In tresle so se brajde" ter "Rebolucija", Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, pa bosta pridelovali vino sorte rebula.
Ekipe študentov se bodo tokrat med seboj pomerile na dveh področjih. Poleg pridelave in nege vina se bodo mladi vinarji srečali s pripravo trženjskega načrta in kreativnih komunikacijskih predlogov.
"Z nalogo priprave trženjskega načrta želimo mlade spodbuditi k novim načinom razmišljanja. Študentje bodo tako letos premišljevali tudi o tem, kako predstaviti zgodbo o svojih izdelkih," je povedal Gregor Bregač, vodja nabave prehrambnih izdelkov v podjetju Lidl Slovenija.
Letos bodo člani ekipe, ki se bo na natečaju odrezala najbolje, prejeli zanimive nagrade. Projektu se je kot partner pridružilo podjetje P&F Jeruzalem Ormož, ki članom zmagovalne ekipe ponuja možnost opravljanja enomesečnega plačanega praktičnega dela v podjetju. Preostali del nagrade bo zagotovilo podjetje Lidl Slovenija, ki bo zmagovalni ekipi poklonilo finančno nagrado v višini 1.000 evrov in strokovno ekskurzijo v vinorodno deželo.
Študentje sodelujočih ekip so pod budnimi očmi svojih mentorjev že pripravili in pregledali trte, Podjetji Lidl Slovenija in P&F Jeruzalem Ormož bosta mlade vinarje izobraževali o trženju v vinarstvu, mentorji s fakultet pa bodo študentom v pomoč pri negi grozdja in kasneje vina.
Študentje bodo z vinsko kraljico Slovenije na posebni delavnici spregovorili tudi na temo mladih in vina, natečaj pa se bo zaključil z razglasitvijo zmagovalcev na Slovenskem festivalu vin, 20. in 21. novembra.