Klemen Slakonja (duhovito) za Eurospin
Slovenija
22.07.2015
Ob deseti obletnici obstoja je YouTube organiziral izbor za najboljši reklamni oglas, ki je bil v tem času postavljen na njihovo omrežje od ustanovitve leta 2005, tekmovanje pa so organizirali skupaj z Webby Awards.Nekaj podobnega bi lahko (specializirano) organizirali tudi na trgovinskem področju, kjer je v zadnjem času v Sloveniji nase opozoril Eurospin in njihov obraz, Klemen Slakonja.
Znano je, da so še najbolj duhovite in gledane svetovne reklame kar zadeva pivo in avtomobile in to velja tudi za Slovenijo, saj ustvarjalci stalno znova presenečajo z duhovitimi idejami in izvirnostjo.
Na odlično zamisel so s sodelovanjem z animatorjem in komikom Klemenom Slakonjo prišli tudi v italijanski trgovinski diskontni trgovini Eurospin, ki ima (zanimivo) edino tržišče zunaj matice (beri Italije) ravno v Sloveniji (44 trgovin). Že nekaj let se ubadajo z mislijo o širitvi v našo soseščino (beri regijo), na Hrvaško oz.Srbijo. Njihov slogan se glasi "Pametni nakup", oglasi Klemena Slakonje pa so v skladu s tem (6) in ta ki smo ga priložili je namenjen dolenjskim potrošnikom...
Italijanski diskontni trgovec Eurospin ima sicer več kot 900 prodajnih objektov, cene pa so tudi do 30% nižje v primerjavi z ostalo konkurenco. Ko vstopajo na kako tržišče in širijo svoje poslovanje odprejo minimalno 15 prodajnih objektov in velik distribucijski center.


