SLO bocni levo
SLO bocni desno

Zobne ščetke spletni prodajni "hit"

Slovenija

20.07.2015

Največja slovenska spletna trgovina mimovrste=) je razkrila svoje prodajne hite v prvi polovici letošnjega leta.
 
Na prva mesta najbolj prodajanih artiklov so se malce presenetljivo povzpeli artikli hitre potrošnje in tako med petimi najbolj prodajanimi artikli v spletni trgovini mimovrste=) najdemo kar tri prodajne uspešnice iz skupine t.i. FMCG artiklov.
 
Gre za relativno cenovno ugodne artikle, ki se prodajajo hitro, saj po navadi kupec periodično ponavlja tovrstni nakup. Globalni trg artiklov hitre potrošnje je v izjemnem porastu, v dveh letih naj bi se povečal skoraj za 50 %. Nesporni spletni prodajni hit prve polovice letošnjega leta so barvite zobne ščetke Curaprox. 
 
Kupci so se v prejšnjih letih odločali predvsem za spletni nakup artiklov iz oddelkov, ki v spletnih trgovinah veljali za tradicionalno najmočnejše - računalništvo, telefonija in bela tehnika, letos pa že lahko govorimo o izrazitem povečanju zanimanja za artikle hitre potrošnje.
 
"V preteklem letu smo v spletni trgovini mimovrste=) uvedli številne novosti. Med drugim smo kupcem ponudili razširjen nabor artiklov hitre potrošnje, saj smo na ta način želeli pridobiti tudi kupce, ki jim je bilo do sedaj spletno nakupovanje morda še nekoliko tuje, hkrati pa našim rednim kupcem ponuditi še razširjeno ponudbo. A z dobro ceno in kakovostno storitvijo smo jih uspeli prepričati, da se artiklov, kot so zobne ščetke, pralni praški, hrana za male živali, kava in podobno ne kupuje samo v klasičnih trgovinah in da je nakup tovrstnih artiklov po še ugodnejši ceni samo nekaj klikov stran." je povedala Lea Benedejčič (na fotografiji), direktorica spletne trgovine mimovrste=). 
 
Na prvih mestih najbolj prodajanih artiklov v oddelku Mali gospodinjski aparati so kavne kapsule Nescafe Dolce Gusto, spletni kupci najpogosteje posegajo po kapsulah za pripravo kave z mlekom in kapsulah Macchiato. 

 
Kmalu pri vrednosti 50 milijard evrov

Spletna prodaja artiklov hitre potrošnje (FMCG) naj bi od leta 2014 do 2016 zrasla kar za 47 %*. Svetovna spletna prodaja hitre potrošnje naj bi v prihodnjem letu že obsegala preko 50 milijard dolarjev (46 milijard evrov). Vodilna velesila na trgu spletne prodaje artiklov hitre potrošnje je Kitajska, v Evropi pa Francija počasi prehiteva Veliko Britanijo. Globalni kupci na spletu kupujejo največ artiklov za osebno nego: šamponov, deodorantov, ličil, pa tudi drugih toaletnih pripomočkov, od detergentov in pralnih praškov, do različnih čistil za dom. Na spletu cveti tudi prodaja artiklov za nego in prehrano domačih živali. Slovenski trg v zadnjih letih tako že sledi nekaterim globalnim trendom spletne prodaje artiklov drobne potrošnje. Vsekakor pa je premik v načinu nakupovanja povezan tudi s spremembami nakupovalnih navad, ki se pri nas še vedno spreminjajo nekoliko počasneje kot drugje po svetu.

* Po podatkih Kantar Worldpanel, ki se ukvarja z zbiranjem znanja o potrošnikih in na tem področju pripravlja periodične raziskave.