SLO bocni levo
SLO bocni desno

V Atlantic Grupi se pašteti Kekec (očitno) še niso odpovedali

Slovenija

13.07.2015


Enzo Smrekar, izvršni direktor strateškega poslovnega področja Atlantic Grupe in član uprave Droge Kolinske, ki so jo kupili pred petimi leti je za Delo povedal, da je njihova pašteta Argeta že vrsto let najprepoznavnejša blagovna znamka skupine v regiji, v Avstriji pa je najbolj prodajana, v Švici po prodani količini na 2.mestu.

Kar zadeva izgubljen boj na dražbi za pašteto Kekec je Smrekar presenetil in povedal,  da ta še ni izgubljen v celoti ter s tem dal vedeti, da glede Kekca še niso vrgli puške v koruzo in tako je jasno, da če bi jim uspel nakup še tega, bi tržni delež tudi doma še bolj okrepili. Očitno dražba  v Ljubljani na kateri je pravice do Kekca zadržalo podjetje Osem d.o.o  in njihov direktor Miroslav Flisar še ni dokončna in da v Atlantic Grupi še niso povedali zadnje besede.

"Dejstvo je, da je v tem hipu kupljen le en del zaščite blagovne znamke in da bo treba za popolno obvladovanje blagovne znamke izpeljati še nakup drugega dela. Ni rečeno, da se tudi tokrat ne bo pojavilo večje število interesentov."

Treba je vedeti, da je blagovna znamka Kekec naprodaj v dveh delih. Prvi del dražbe se je odvijal na blagovni znamki, ki je zaščitena le v sliki , pričakovati pa je še dražbo drugega stečajnika, kjer se bo prodajala blagovna znamka Kekec za zaščito v besedi in po posameznih kategorijah. "Naša ocena je, da bi morali nakup blagovne znamke izpeljati v obeh kategorijah in temu primerno razporediti tudi kupnino,"je dejal Smrekar, ki je za Delo povedal tudi to, da je za uspeh Argete v Avstriji zaslužna tudi diaspora, ljudje iz nekdanje Jugoslavije, ki živijo v Avstriji in širom Evrope.

"Ko smo pred leti začeli prodor Argete v tujino, smo najprej začeli nagovarjati prav te potrošnike, saj so iskali izdelke, ki so jih poznali in so jim zaupali. Podobno so se italijanski izdelki naslonili na njihovo migracijo v ZDA. V naslednjem koraku smo začeli iskati pot, kako začeti komunikacijo z lokalnim prebivalstvom v Avstriji, torej, kako iz preskrbe etno trgovin priti na police velikih ponudnikov in supermarketov v lokalni lasti," je povedal Smrekar. 

Argeta je med top desetimi blagovnimi znamkami v regiji, v Švici so po količinski prodaji na drugem mestu s 27-odstotnim deležem, z njo pa osvajajo še države kot so:  Nemčija, Švedska, Španija...