SLO bocni levo
SLO bocni desno

Iz PanOrganice septembra "Živa PanOrganic"

Slovenija

13.07.2015

Današnje Finance poročajo, da bodo v septembru iz inovativne pomurske kmetije slovenski javnosti predstavili sonaravno brezpesticidno pridelavo brez odpadne vode. Solate in začimbe bodo prodajali v lončku skupaj s korenino, kar pomeni, da pridelek še vedno živi, ko pride do kupca.

"V praksi to pomeni, da so sveža solata, bazilika, peteršilj, drobnjak in druga zelišča kupcem na voljo vseh 365 dni v letu. S tem projektom pod imenom Živa PanOrganic tako ponuja popolnoma nov odgovor na vprašanje slovenske samooskrbe z zelenjavo, z njo pa namerava oskrbovati tudi tujino," poročajo Finance in navajajo lastnika kmetije Maria Kurtoviča in vodjo trženja Nika Miholiča iz Ljutomera, ki je povedal: "Že od začetka stavimo na produkte, ki jih na trgu primanjkuje in s katerimi je mogoče dosegati višjo dodano vrednost,"
 
Poročajo o tem, da  nista tradicionalna kmetovalca, ampak mlada podjetnika, ki sta v kmetovanju prepoznala poslovno priložnost.Poleg slovenskega česna in fižola ter v Sloveniji pridelanih ameriških borovnic, ki jih tržijo pod blagovnimi znamkami Česnek, Fižolček in Svet Borovnic ter prodajajo domačim kupcem, so prvo pošiljko sadnega namaza iz ekološko pridelanih jagod že poslali tudi v Dubaj.

Na letošnjem sejmu Agra načrtujejo skupni sejemski nastop z drugimi pomurskimi podjetji, kot so Pomurske mlekarne, Panvita, Lušt, Radgonske gorice.

"Trgovci so pomemben partner pri promocijskih aktivnostih. Ključ do pravega sodelovanja je ravno to, da povezovanje obema stranema omogoča napredek in ekonomsko uspešnost. Na nov trg veliko laže prodreš, če imaš v ozadju uspešno regionalno blagovno znamko," pravijo iz PanOrganicem ki se je v okviru blagovne znamke Re(j)dno dobro iz Pomurja povezala s pomurskimi živilskopredelovalnimi podjetji, kot so Pomurske mlekarne, Panvita in Radenska, Radgonske gorice, Lušt.
 
Še v juliju pa se bodo v trgovinah predstavili s svojim novim sloganom "Zdravo iz Prlekije".
 
"Odločili smo se, da še bolj močno poudarimo dejstvo, da prihajamo iz severovzhoda Slovenije; s tem želimo dodatno promovirati Prlekijo in Pomurje kot pokrajini slovenskega kmetijstva," načrtujejo v PanOrganicu.