SLO bocni levo
SLO bocni desno

Združitev vrhpoljskih vinarjev pod eno blagovno znamko

Slovenija

13.07.2015

Pet vrhpoljskih vinarjev se je združilo pod blagovno znamko ENO Vrhpolje.
 
Pod blagovno znamko so združene vinske kleti Vina Krapež, Monvi, Nafa, Kmetija Tomažič in Žvokelj. Pričakujejo večjo prepoznavnost in z njo boljšo prodajo svojih vin.
 
S projektom, za katerega so pridobili okrog 200.000 evrov iz evropskih skladov za razvoj podeželja, so pripravili informativne table, zloženke v treh jezikih in pokrili promocijo na večjih vinskih sejmih, poroča STA.
 
Na nedavni novinasrki konferenci je predsednik društva Branko Tomažič povedal, da so se vrhpoljski vinarji pomena sodelovanja in povezovanja zavedali že pred leti, zato so ustanovili Vinogradniško turistično društvo Vrhpolje. Iz prvotnih 12 se je članstvo v društvu skrčilo na osem vinarjev, v projektu ENO Vrhpolje pa sodeluje pet največjih vinarjev, ki se preživljajo s pridelavo in prodajo vina.
 
"Naš osnovni namen je bil, da bi naš kraj tako promovirali, da bi popotnik, ki gre skozi Vrhpolje, začutil, da je prišel v vinski kraj. Tako smo postavili informativne table ter pripravili zgibanke, ki jih delimo ob različnih promocijah in degustacijah doma in v tujini," je povedal Tomažič.
 
Direktorica družbe Aladin Lučka Pelhan, ki je pripravila projekt, je povedala, da so želeli narediti nekaj drugačnega, nekaj kar bi vasi ostalo tudi po zaključku projekta. Obenem pa so z blagovno znamko želeli poudariti tradicijo in zgodovino vinarstva v Vrhpolju pri Vipavi.
 
"Projekt smo zastavili tako, da smo skušali z novo blagovno znamko ENO Vrhpolje zaobjeti vse tiste izjemnosti ki jih ima Vrhpolje  – od zelo specifične geografske lege do izjemne tradicije vinarstva in trsničarstva, saj ima Vrhpolje enega najstarejših zapisov o kakovosti svojega vina v Valvasorjevi knjigi Slava vojvodine Kranjske. Po drugi strani pa smo želeli izkoristiti povezanost vrhpoljskih vinogradnikov, od tu izhaja tudi ime ENO," je pojasnila in dodala, da je projekt tudi zanje predstavljal poseben izziv, saj je bilo potrebno pripraviti neko "nadznamko", ki povezuje že obstoječe blagovne znamke, in s tem tudi novo kakovost.
 
Prvi odzivi so dobri, v Vrhpolje pa morda tudi zaradi nove in drugačne promocije prihaja še več obiskovalcev kot doslej.