Revija Preprosto, ki jo je trgovska družba Lidl Slovenija prvič izdala lani novembra pred prihajajočimi božično-novoletnimi prazniki, je prišla v ožji izbor v kar dveh kategorijah mednarodnih nagrad za vsebinski marketing, ki jih vsakoletno podeljuje Inštitut za vsebinski marketing (Content Marketing Institute) s sedežem v Clevelandu v ameriški zvezni državi Ohio. Mednarodne nagrade za vsebinski marketing bodo letos podeljene v kar 75 kategorijah, ki vključujejo vse vidike vsebinskega marketinga, od strategije do distribucije, od oblikovanja do uredniških vsebin. Gre za največje tekmovanje na področju vsebinskega marketinga v mednarodnem merilu, poroča marketingmagazine.si.
Mednarodna strokovna žirija je v vsaki od 75 kategorij izbrala pet finalistov. Revija Preprosto se je kot edino slovensko delo v ožji izbor uvrstila v dveh kategorijah, in sicer za najboljšo novost na trgu (angl. best launch) ter za najboljšo publikacijo s področja maloprodaje.
Vse finaliste, ki se potegujejo za nagrade za vsebinski marketing, najdete na tej povezavi. Zmagovalci bodo znani konec julija, na konferenci vsebinskega marketinga Content Marketing World, ki bo 10. septembra v Clevelandu, pa bodo razglasili dobitnike treh najpomembnejših nagrad (agencijo leta, projekt vsebinskega marketinga leta in vsebinskega marketingarja leta).


