SLO bocni levo
SLO bocni desno

Pošta: "Slovenci letno užijejo 49,3 milijone obrokov otroške hrane"

Slovenija

04.07.2015

Ob četrtkovem obisku Koprivnice smo se med drugim pogovarjali tudi z vodjo marketinga na območju Slovenije, gospodično Danijelo Pošto (na fotografiji).
 
Mlada Hrvatica je že dve leti na začasnem delu v Ljubljani, kjer tesno sodeluje s skrbniki za blagovne znamke Podravke. Na položaju bi težko našli boljšo osebo, saj je Pošta doma prav iz mesta, kjer se je podjetje rodilo, iz Koprivnice.
 
Za začetek nam povejte, kakšna je vloga Podravke na slovenskem trgu?
 
Podravka je na trgu Slovenije prisotna z več kot 450 različnimi izdelki pod blagovno znamko Vegeta, Fant, Lino, Podravka, Dolcela, Eva in Kviki. Kakovost izdelkov in dolgoletna komunikacija s potrošnikom sta privedla do zaupanja in zvestobe ter močnega položaja na trgu.
 
Katera blagovna znamka izstopa?
 
Poleg regijsko najljubše znamke Vegeta so slovenski kupci še posebno zvesti naši liniji hrane za otroke, tako da se v Sloveniji letno otroške hrane užije kar 49,3 milijone obrokov, kar pomeni povprečno 24 obrokov na prebivalca v enem letu. Podravka je od leta 2009 lastnik tudi znanih blagovnih znamk Čoko in Čokolešnik. Istega leta je bila kupljena tudi blagovna znamka Belsad, s čimer je bil razširjen obseg ponudbe marmelade in okrepljen tržni položaj v kategoriji predelanega sadja.
 
Kako kupci sprejemajo ostale blagovne znamke?
 
Priprava tradicionalnih jedi je skoraj nepredstavljiva brez blagovne znamke Fant, potrošniku pa je všeč tudi domač okus naših juh. Sredozemlje kupcu postrežemo prek izdelkov Eva, še posebej visoka je poraba Eva sardin. Našo najmlajšo znamko Dolcela, zaradi stalnih inovativnih rešitev, imajo posebno rade mlajše obiskovalke trgovin, ki želijo na hitro nekaj pripraviti za svojo družino.
 
Podravka se lahko pohvali tudi z velikim številom nagrad. Kateri so vam najbolj pri srcu?
 
Zadnji dokaz zaupanja naših kupcev je priznanje Produkt leta za Vegeta marinade. Nenehna visoka trženjska vlaganja v naše najpomembnejše znamke so lani privedle do rasti tržnih položajev v vseh ključnih kategorijah, pa četudi na trgu še zmeraj vlada izrazito zahteven položaj. Učinkovitost naših vlaganj v trženju je prepoznala tudi stroka, tako da smo vstopili v finale glasovanja za "Marketinško odličnost 2015".
 
Kje se pozna ta učinkovitost?
 
Poleg medijske komunikacije s kupci, smo zelo aktivni na prodajnih mestih in sicer prek cenovnih dejavnosti ali prek posebne "ukrojene" dejavnosti s trgovci, kot so recimo nagradne igre za potrošnika ali posebna promocijska pakiranja. Na trg nenehno prinašamo inovacije kot na primer Vegeta marinade, jušno osnovo in juhe "Bogastvo zelenjave", ki vsi spremljajo zahteve sodobnih trendov in so brez ojačevalcev okusa, brez konzervansov ter z večjim deležem zelenjave. Prav tako smo na trgu predstavili Lino fit z manj sladkorja in več mineralov ter vitaminov. Pod blagovno znamko Fant smo oblikovali nov koncept izdelkov za pripravo tradicionalnih jedi na sodoben način, Lino pa je z "Vafelado" zakorakal v nov segment impulzivnih izdelkov.
 
Kako to, da v teh časih (še) nimate linije brezglutenskih izdelkov?

Podravka ima v svojem asortimanu izdelke, ki ne vsebujejo glutena, kar je potrjeno tudi s specifičnimi analizami za testiranje vsebnosti glutena (na primer: Rižolino, izdelki iz skupine kremnih namazov, Vegeta, čaj, pudingi...). Nima pa Podravka namenske proizvodnje brezglutenskih izdelkov.