SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mladegs Pak vstopil na slovenski trg

Slovenija

03.07.2015

 V mesecu juniju je na slovenski trg vstopilo bosansko-hercegovsko podjetje Mladegs Pak.
 
Podjetje iz Prnjavorja se slovenski javnosti predstavlja z izdelkom "Bonito", kečapom, ki vsebuje visok delež osnovne surovine. Za embalažo kilogramskega pakiranja na primer porabijo kar 1,5 kg paradižnika.
 
Družba Mladegs Pak se je za distribucijo omenjenega izdelka dogovorilo s podjetjem Selena d. o .o., za začetek pa so predstavili kečap v kilogramskem in polkilogramskem pakiranju.
 
Podjetje je novo embalažo kečapa predstavila konec aprila v banjaluški piceriji "Corso" ter v matični državi zagnala močno oglaševalsko akcijo, ki so jo na lokalni televiziji predstavljali predvsem med epizodami španske telenovele "Que Bonito".
 
Izvršni direktor podjetja Mladegs Pak Mišo Lambić je takrat za spletno stran ekapija.ba povedal, da izdelek odlikuje kakovost vsebine ter izvrstna oblika embalaže, ki je tudi okolju prijazna.
 
Podjetje je za letos napovedalo naložbe v opremo in logistiko in da bo razvoj poslovanja usmerjen na izboljšanje promocije ter prodaje na domačem trgu.
 
Kečap Bonito je že dva tedna na voljo kupcem v trgovinah Tuš.