Mariborsko nakupovalno središče Europark bo avgusta praznovalo že svojo 15. obletnico (23.avgusta). V tem času se je nakupovalni center razvijal v pravo središče in pod taktirko managerke Simone Mandl sledil odločnim strateškim odločitvam. Ponudba se je z začetnih 65 prodajaln in lokalov povečala na 120.Mesečno okoli pol milijona kupcev v Europarku
Slovenija
23.06.2015
Mariborsko nakupovalno središče Europark bo avgusta praznovalo že svojo 15. obletnico (23.avgusta). V tem času se je nakupovalni center razvijal v pravo središče in pod taktirko managerke Simone Mandl sledil odločnim strateškim odločitvam. Ponudba se je z začetnih 65 prodajaln in lokalov povečala na 120.Simona Mandl se je izkazala kot ena uspešnejših slovenskih managerk, ki je stremela k rasti in zaposlovanju, smele načrte pa ima tudi za prihodnji razvoj.
Nekatere blagovne znamke so prvič predstavljene tako v Mariboru kot tudi v Sloveniji. Od svojih začetkov do danes je postal Europark najbolj priljubljeno nakupovalno središče v severovzhodni Sloveniji, saj ga povprečno mesečno obišče okoli pol milijona kupcev. Europark je pomemben tudi z vidika zaposlovanja, saj se je s prenovo in širitvijo število delovnih mest v Europarku približalo številki 1000, dodatno pa nudi delo tudi študentom.
Leta 1996 so se začele prve aktivnosti za gradnjo nakupovalnega središča v Mariboru. Po obetavnih rezultatih marketinške raziskave in najdeni ustrezni lokaciji je bila sprejeta odločitev o gradnji novega nakupovalnega središča, ki bo za celotno regijo postavil nova, mednarodno uveljavljena nakupovalna merila.
23. oktobra 1998 je bil svečano položen temeljni kamen, po vsega 11 mesecih so bila končana gradbena dela (24. septembra 1999), po 22 mesecih gradnje, kar je do takrat za tovrstne objekte veljal kot slovenski rekord, pa so se 23. avgusta 2000 odprla vrata najsodobnejšega, do takrat največjega nakupovalnega središča v Sloveniji.
V septembru 2004 so v Europarku pričakali že 20 milijonov kupcev, pričeli pa so tudi s snovanjem širitve in 21. marca 2007 je bil odprt prizidek z 28 novimi in prenovljenimi prodajalnami na kar 6.000 kvadratnih metrih, 9. julija 2007 so dodali 14 novih in prenovljenih prodajaln ter lokalov, 23. avgusta 2007 pa se je po 60 milijonov evrov vredni investiciji,Europark predstavil na 40.000 kvadratnih metrov prodajnih površin.


