V aplikaciji je registriranih več kot 100 kmetijskih gospodarstev z območja Istre, ki ponujajo več kot 500 različnih proizvodov lastne proizvodnje. Brezplačna registracija na www.trznica-trg.eu. S promocijo na slovenski strani so pričeli 15. junija in so natisnili 1500 promocijskih letakov, izdelali spletni Vodnik za kupce, postavili več jumbo plakatov v okolici Ljubljane in Kopra ter oglaševali "Domačo spletno tržnico” s spletnimi pasicami.
Število kmetijskih gospodarstev se iz dneva v dan viša, zato so prepričani, da bo aplikacija "Domača spletna tržnica” postala osrednji vir za iskanje, informiranje in prodajo istrskih kmetijskih proizvodov.
Aplikacija je pregledna in informativna ter prilagojena za prikaz na mobilnih napravah, kjer lahko kupec kadarkoli enostavno pregleduje ponudbo proizvodov. Uporaba spletne aplikacije je za registrirane kupce brezplačna in nezavezujoča.
Promocijska kampanja "Približali smo ti lokalno na Domači spletni tržnici” se je na hrvaški strani pričela 16. aprila 2015 in je pritegnila precejšnje zanimanje javnosti.
V prvih sedmih dneh kampanje se je projektni skupini na družbenih omrežjih pridružilo več kot 1000 ljudi, pozitiven odziv na uvedbo takega projekta pa se občuti vsakodnevno, kar pomeni, da so v hrvaški Istri prepoznali prednost takega načina nakupa lokalnih proizvodov.
Spletna aplikacija je tako za kupce kot za pridelovalce enostavna za uporabo, zato pričakujejo pozitiven odziv tudi s strani slovenske javnosti.
Projekt OSIPPPIT "Organizacija neposredne prodaje kmetijskih proizvodov s pomočjo internetne tehnologije”) je sofinanciran v okviru Operativnega programa IPA Slovenija-Hrvaška 2007-2013.
Vodilni partner projekta je Inštitut za kmetijstvo in turizem iz Poreča, sodelujoči partnerji pa so še: mesto Vodnjan, Univerza v Mariboru – Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede in Inštitut za oljkarstvo Znanstveno-raziskovalnega središča Univerze na Primorskem.