SLO bocni levo
SLO bocni desno

Podjetje Bio-Sad navdušilo v Novem Sadu

Slovenija

17.06.2015

Podjetje BIO-SAD d.o.o., družba za proizvodnjo, trgovino in storitve znova potrjuje visoko kakovost svojih proizvodov.
 
Dejavnost podjetja Bio-Sad temelji na proizvodnji alkoholnih in brezalkoholnih pijač. Na trgu so prisotni vse od leta 1994, torej že preko 20 let. Potrošniki jih lahko prepoznajo po blagovni znamki Bio-Sad in Apis, velik delež njihovega programa pa predstavljajo tudi polnitve pod trgovskimi blagovnimi znamkami.
 
''Vedno se prilagajamo trgu in zato smo prepoznali novo tržno nišo – polnitev pijač za trgovske verige. Večji trgovci so želeli čedalje več vlagati v svoje blagovne znamke in širiti svojo prepoznavnost. Kupci nam zaupajo proizvodnjo in polnitev po naših in njihovih recepturah, njihovo zaupanje v nas pa potrjujemo s kakovostjo, vestnim delom in zagnanostjo, kar dokazujejo tudi priznanja, ki smo si jih v obdobju delovanja podjetja prislužili,'' pojasnuje direktor podjetja Vladimir Černčič.
 
Pijače polnijo za več slovenskih družb v zadnjih letih tudi za obe večji diskontni verigi Hofer in Lidl, prav tako pa v Jakobskem Dolu že vrsto let polnijo  tudi za večjega tujega kupca -  srbsko blagovno znamko Gorki list. 
 
Na mednarodnem kmetijskem sejmu v Novem Sadu so na ocenjevanju izdelkov prejeli tri zlate in eno srebrno medaljo za kvaliteto svojih proizvodov Domači rum, Pelinkovec, Bishé in Travarica.
 
Oživili logotip temnopoltega dekleta

Podjetje zna prisluhniti potrebam kupcev in zato je v preteklosti oživilo slovensko blagovno znamko Apis z dolgoletno tradicijo, ki je pred leti zamrla zaradi stečaja podjetja Apis. Podjetje Bio-Sad je blagovno znamko Apis odkupilo, jo zaščitilo  in  ponovno vrnilo na prodajne police. Domači rum s prepoznavno rdečo etiketo temnopoltega dekleta, ki je v preteklosti veljal za najboljši rum v Sloveniji je ponovno pridobil in potrdil izjemno kakovost. Na ocenjevanju kakovosti v Novem Sadu je ta proizvod prejel zlato medaljo.