SLO bocni levo
SLO bocni desno

INTERVJU: Lozej:"Testenine Zlato polje tudi čez ocean"

Slovenija

12.06.2015

Na sredini predstavitvi proizvodnje testenin v Žitu smo se med drugim pogovarjali tudi s produktno vodjo za testenine Zlato polje, Slavico Lozej.
 
Testenine Zlato polje, ki jih simpatična Primorka zastopa, v tem letu praznujejo 90 let obstoja, zato so za kupce pri Žitu zagnali proizvodnjo prav posebnih špagetov. Njihova simbolična dolžina znaša 90 centimetrov, v prodaji pa bodo vse do konca meseca junija. 
 
Devetdeset let je dolg staž, zato ste kot produktni vodja testenin BZ Zlato polje stopili v kar velike čevlje. Kako se spopadate z izzivom na tako pomembni funkciji? 
 
Letos praznujemo 90. obletnico proizvodnje testenin. Vse skupaj se je začelo leta 1925, ko je bila tu v Ljubljani ustanovljena podružnica ilirskobistriške tovarne. Po vojni se je ta pripojila podjetju Žito. Blagovna znamka se je takrat imenovala PeKaTeTe, kar je kratica za "Prva kranjska tovarna testenin". Dejansko imamo najstarejšo proizvodnjo testenin v Sloveniji in smo na to zelo ponosni. Če ne bi delali s srcem, tako visokega jubileja ne bi praznovali.  
 
Kako se je to nadaljevalo po osamosvojitvi?  
 
Po letu 1991 smo blagovno znamko preimenovali v Grande, od leta 2012 pa smo testenine počasi priključili blagovni znamki Zlato polje. Pod njo spadajo še riž, polenta, zdrobi, kaše in žita za zajtrk. Zlato polje združuje izdelke vrhunske kakovosti, surovine so naravne, brez dodanih konzervansov in ostalih dodatkov.   
 
Ali dejstvo, da bo Žito najbrž kmalu prevzela Podravka, za to blagovno znamko karkoli spreminja? 
 
Verjamem, da bo Podravka le še bolj podpirala blagovno znamko Zlato polje, saj je ta na trgih nekdanje skupne države že sedaj zelo močna, uveljavljena.  
 
Razložite, prosim, našim bralcem, kakšno je ozadje dekleta, ki krasi znak blagovne znamke Zlato polje. Kdo je njen avtor?  
 
Logotip in blagovno znamko Zlato polje je 1989 pripravila agencija Studio Marketing, leta 2012 pa smo ga posodobili, za kar gredo zahvale agenciji Arih.  
 
Se boste lotili kakšne nove linije izdelkov? 
 
Že sedaj imamo zelo širok asortiman in bomo nadaljevali v tej smeri. Zelo dobro tržimo našo posebno specialno "zeleno" linijo, pri kateri so durum pšeničnemu zdrobu dodane moke različnih žit ali sušena zelenjava. Tukaj vidimo trend rasti, tudi nove izdelke, kot na primer "Pirine rezance" in "Tri žita" iz ajde, pire in durum pšeničnega zdroba, je potrošnik zelo dobro sprejel.  
 
Kakšno pozicijo imate na trgu? 
 
Na slovenskem trgu testenin smo z blagovno znamko Zlato polje drugi najpomembnejši ponudnik. Blagovna znamka že od leta 2012 beleži povečanje tako lastne prodaje kot tudi tržnih deležev.  
 
Kako je s prisotnostjo blagovne znamke v tujini? 
 
Približno 20 odstotkov prodaje naredimo na izvoznih trgih. V lanskem letu smo uspeli z vstopom na hrvaški trg, kjer je blagovna znamka Zlato polje že prisotna z riži in drugimi mlevskimi izdelki. Največji izvozni trg v regiji predstavlja Bosna in Hercegovina. Izvažamo tudi v ZDA, Kanado, v Evropi pa smo prisotni na policah Švedske, Slovaške, Makedonije ....