SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nagrada za spletno pojavnost znamki Donat Mg

Slovenija

05.06.2015

Na konferenci Diggit so slovesno podelili nagrade za najboljša slovenska digitalna dela. Zlate nagrade so podelili dvanajstim rešitvam v desetih kategorijah, štiri velike nagrade pa projektom, ki so med prijavljenimi izstopala na področju digitalne inovativnosti, strategije in družbenih medijev.
 
Med 50 prijavljenimi deli je strokovna žirija veliko nagrado za digitalno inovacijo podelila Zavarovalnici Triglav in agenciji Pristop za delo Virtualni poleti Planica 2015.
 
Veliko nagrado za digitalno strategijo so prejeli Renderspace, Atlantic Grupa in Droga Kolinska za ekosistem spletne pojavnosti Donat Mg. Mediodrom in Renault Nissan Slovenija sta veliko nagrado prejela za oglaševalsko kampanjo Twingospodične, agencija Pristop in Telekom Slovenije pa za akcijo Itak Moč besed v kategoriji družbeni mediji.
 
Žirija je podelila še dvanajst zlatih nagrad, ki so jih v različnih kategorijah prejeli agencija Pristop, NKBM, Zavarovalnica Triglav, Mercator, Mimovrste, Mediodrom, Renault Nissan Slovenija, Renderspace, Atlantic Grupa, Telekom Slovenije, Idearna, Impakta Les, Enki, Center za poklicno izobraževanje, Nacionalni inštitut za javno zdravje, GEN-I in Zavod Znanje Postojna.
 
Konferenca je potekala v organizaciji revije Marketing magazin in Telekomove hčerinske družbe Tsmedia. Na njej so se zvrstila predavanja o učinkoviti rabi digitalnih komunikacij v prodaji, oglaševanju in komuniciranju na področju digitalnih medijev.