Slovenija je po podatkih raziskave o investicijah v digitalno oglaševanje AdEx lani zabeležila 43 odstotno rast digitalnega oglaševanja, kar je največ v Evropi.
V Evropi je bila povprečna rast 11,6 odstotna, visoko rast , 34,1 odstotno, pa je Slovenija zabeležila tudi pri vrednosti prikazanega oglaševanja, kjer se je uvrstila na 2.mesto (za Irsko, ki je zabeležila 35,1 odstotno),
To napoveduje spletni analitični portal eMarketer in povzema The Drum. Prihodki iz mobilnega oglaševanja z lanskih 2,3 milijarde evrov so se dvignili na 2,6 milijarde evrov v letu 2014. Oglaševanje v nacionalnih in regionalnih časopisih naj bi po drugi strani padlo z 2,6 milijarde evrov v letu 2013 na 2,5 milijarde v letošnjem letu.
Oglaševanje v časopisih v Veliki Britaniji se bo še naprej zmanjševalo, v letu 2017 naj bi znašalo "le" 2,3 milijarde evrov, kar predstavlja zgolj 11,2-odstotni delež oglaševalskega kolača.
Oglaševalci naj bi do leta 2017 celotnemu digitalnemu oglaševanju namenili že 10,8 milijarde evrov, njegov delež v oglaševalskem kolaču pa bo takrat že 53,8-odstoten.