Agencija digiGRAL, spletni partner družbe Eta iz Kamnika, je za blagovno znamko Natureta pripravila rešitve za njihovo novo spletno stran, ki dokazujejo, da v promociji prehrambenih izdelkov do sedaj še niso bili izkoriščeni vsi kreativni, pa tudi tržni pristopi.
Za novo spletno središče Naturete v resnici velja, da zagotavlja prvo pravo personalizirano trženje pri nas in sicer z upoštevanjem parametrov, ki samoumevno vplivajo na izbiro izdelkov in pripravo obrokov.
Ob obisku spletne strani natureta.si sistemi v ozadju namreč preverijo lokacijo obiskovalca, čas obiska in vremensko stanje kraja, kjer se obiskovalec nahaja.
Na podlagi teh ugotovitev Natureta spletna stran predstavlja in ponudi uporabniku tiste produkte, ki so primerni času dneva (zajtrk, kosilo ali večerja) in vremenskim razmeram, vse skupaj pa pospremi tudi z argumenti in usmeritvami za uporabo.
Tako bo
www.natureta.si ob slabem, oblačnem dnevu predlagala obiskovalcu spletne strani izdelke, ki prispevajo obogatitvi obrokov z dodatki, za katere predpostavljamo, da jih telo v tisti situaciji dodatno potrebuje.
Na lep sončen dan pa spletna stran obiskovalcem namigne, naj raje izkoristijo čas in ga preživijo na primer na prostem, za pripravo kosila pa porabijo manj časa in uporabijo Natureta že gotove jedi. Kreativno zasnovo spletne strani so pripravili v družbi digiGRAL iz Ljubljane, ki jo vodita Aljaž Podlogar in Gregor Graf.
Ekipa se vse bolj uveljavlja kot odličen tim spletnih strategov, oblikovalcev in programerjev, za svoje naročnike pa snuje rešitve, ki delujejo univerzalno, na več trgih.
| Predstavitev podjetja V podjetju Eta se že od davnega leta 1923 trudijo proizvajati in potrošnikom ponuditi kakovostne, praktične in okusne prehrambne izdelke, narejene iz naravnih sestavin. Njihov cilj je postati vodilni proizvajalec in ponudnik trajnejših izdelkov predelanega sadja in zelenjave v južnem delu srednje Evrope, z ustreznimi dolgoročnimi povezavami ter z za to potrebnim surovinskim zaledjem. Hkrati želimo postati družba, ki bo sposobna konkurirati drugim tovrstnim družbam v zahodni in srednji Evropi. Z vlaganjem v znanje in okolju prijazne tehnologije postavljamo nove standarde na trgu ponudbe trajnejših izdelkov predelanega sadja in zelenjave. Verjamemo v inovativne rešitve, ki se osredotočajo na potrošnika. Naše izdelke odlikujejo naravnost, kakovost in tradicija.
|