V letu 2013 je bilo prihodkov družbe za 2,4 milijona evrov, dobička pa 263.000 evrov. Kot so za STA povedali v družbi, so lani poslovne načrte celo presegli. Povprečno je v podjetju zaposlenih 50 delavcev, ob konicah junija, julija in avgusta pa 75. Blagovna znamka Lušt podvojila rezultate
Slovenija
11.05.2015
Podjetje Paradajz iz Renkovcev v Prekmurju, ki pod blagovno znamko Lušt prideluje predvsem paradižnike, je v lanskem poslovnem letu več kot podvojilo prihodke in dobiček. Čisti prihodki od prodaje so znašali 5,3 milijona evrov, čisti dobiček pa 623.000 evrov.
V letu 2013 je bilo prihodkov družbe za 2,4 milijona evrov, dobička pa 263.000 evrov. Kot so za STA povedali v družbi, so lani poslovne načrte celo presegli. Povprečno je v podjetju zaposlenih 50 delavcev, ob konicah junija, julija in avgusta pa 75. V steklenjakih na 61.000 kvadratnih metrih letno pridelajo okoli 3300 ton paradižnika, kar je več kot vsi drugi pridelovalci v Sloveniji skupaj. Letos ponujajo trgu tudi dve novosti, mešanico desetih različnih sort paradižnika, od majhnega, srednje velikega do velikega, ki so različnih barv, rumene, oranžne, črne, rožnate in seveda rdeče.
Druga novost je nekoliko manjši grozdasti paradižnik od klasičnega grozdastega, pakirajo pa ga v zelene kartončke po 400 gramov. Z odzivom na novosti in letošnjo prodajo so zadovoljni, skoraj vse pa prodajo v Sloveniji pri največjih trgovcih. Lani poleti so manjšo količino prodali tudi na evropskem trgu prek veletrgovcev s svežo zelenjavo.
Kot pravi direktor agencije Frontal za trženje blagovne znamke Lušt, Kristjan Magdič, je postala njihova blagovna znamka med ljudmi zelo priljubljena, saj ima zveste kupce. Približati pa se jim poskušajo tudi z dnevi odprtih vrat, ko si je mogoče ogledati sadovnjak in pridelavo. V Paradajzu načrtujejo postavitev še enega rastlinjaka za gojenje drugih vrtnin, vendar pa je, kot pravijo, to odvisno od več dejavnikov, predvsem nepovratnih sredstev oziroma razpisov in bančnih posojil.
Slovenija


