S serijo oglasov Cockta Hard Times in plakatom Projections of reality / Boat, se je agencija Pristop, kot edina iz Slovenije, uvrstila med finaliste Europe's Premiere Creative Awards.

Gre za nagrade, ki jih podeljuje žirija medijskih strokovnjakov ter urednikov in novinarjev, pokrivajo pa komunikacijsko industrijo. Serijo tiskanih oglasov Cockta Hard Times je Pristop zasnoval za Atlantic Grupo, plakat Projections of reality / Boat pa kot del serije plakatov za Festival migrantskega filma.
"Zaradi avtentičnosti sem oglase natipkal na star jugoslovanski pisalni stroj. Pri tem sem ugotovil, da je kljub pomanjkanju, s katerim se na duhovit način ukvarjajo oglasi, bil včasih luksuz to, da je čas tekel veliko počasneje,” razlaga izvršni kreativni direktor Aljoša Bagola, ki je zasnoval in oblikoval serijo oglasov Cockta Hard Times.
Plakat Projections of reality / Boat (slika spodaj), ki sta ga upodobila art direktorica na Pristopu Martina Kokovnik Hakl in ustvarjalec Drago Mlakar, pa govori zgodbe o upanju in neznanih poteh. Skozi igro svetlobe in sence upodablja različne projekcije realnosti in riše kontrast med negativnim medijskim upodabljanjem migracij in pozitivnim iskanjem rešitev beguncev.
"Zgodba plakata govori o ovirah, ki jih morajo na poti do boljšega življenja premagati migranti. Svetloba, ki pronica na ladjo, pa pomeni novo upanje. Vodi v prihodnost, ki ji v tem trenutku (še) ne vidimo obraza," pojasnjuje Martina Kokovnik Hakl.
Finalisti Epica Awards so na ogled
tukaj, zmagovalci pa bodo znani 19. in 20. novembra.