SLO bocni levo
SLO bocni desno

Po 2. trženjskem Summitu v Beogradu

Slovenija

12.05.2015

Po uspešno zaključenem 2. trženjskem Summitu, ki sta ga organizirali revija InStore in Poslovna akademija Finance, smo za nekaj vtisov povprašali tudi tri slovenske predstavnike na konferenci, ki je bila 7.maja v beograjskem hotelu Crowne Plaza. 
 
Toni Balažič (predsednik uprave Mercatorja, Agrokor): "Všeč in zanimivo se mi je zdelo, ker so bile take tudi teme, nekaj posebnega pa so tam vedno tudi ljudje. Gre za posebno mentaliteto, a za uspeh v poslu je treba imeti marsikaj. Potrebno je predvsem tehnično znanje, če se lahko tako izrazim. Drugača pa me je presenetlo število udeležencev na tej konferenci, entuzijazem oz. elan in veliko prisotnega pojetniškega duha. Če bodo šli v udeleženci konference v pravi smeri, lahko od njih in tudi oni sami od sebe pričakujejo dobre rezultate.
 

 
Toni Simoni (predstavnik Skupine Laško, Heineken): "Na konferenci smo lahko med drugim spoznali nova sporočila in poglede na digitalni marketing. Prikazana je bila najboljša praksa s področja regije Adriatic in tudi sicer bi rad pohvalil predavatelje." 
 


 
Primož Kapus (direktor podjetja Amicus): "Drugič smo na tej konferenci, kar pomeni da smo bili obakrat. Gre za marketinško dobro organizirano konferenco, ki ponuja nove trende v naši dejavnosti in pa možnost še boljšega razvoja s strankami. Kot ponudnik zunanjega oglaševanja spremljamo trende v sosednjih državah in smo usmerjeni k čimboljšemu soelovanju kar je pomembno s stališča takih konferenc."