Podjetje Epilog je prejemnik Nagrade nemškega gospodarstva, ki jo Slovensko-nemška gospodarska zbornica skupaj z nemškim veleposlaništvom podeli vsako leto. Epilog je strokovno žirijo prepričal s svojo inovativnostjo in odličnimi obeti za nadaljevanje širitve tako na nemškem kot tudi drugih evropskih trgih.
Nagrada nemškega gospodarstva, ki jo skupaj podeljujeta Slovensko-nemška gospodarska zbornica in Veleposlaništvo zvezne republike Nemčije v Sloveniji je dobila tretjega prejemnika. To je podjetje Epilog, katerega osnovno dejavnost predstavljajo kakovostne programske rešitve na področju notranje logistike in avtomatiziranih skladišč.
Strokovna komisija, ki so jo sestavljali dr. Jakob Haselhuber, namestnik veleposlanice ZR Nemčije v Sloveniji, Peter Frankl, direktor in odgovorni urednik Časnika Finance, Anti Sainast, generalni direktor Bayer d.o.o. in Gertrud Rantzen, predsednica Slovensko-nemške gospodarske zbornice, je v močni konkurenci z večjimi in prepoznavnimi podjetji soglasno odločila, da nagrado podeli podjetju Epilog ki s svojim lastnim razvojem in inovacijami dosega velik uspeh na nemškem trgu. Pri tem je žirija za najpomembnejše označila več kot 90 odstotkov izvoza, inovativen produkt, ki je celo nadgrajuje svetovne trende kot na primer Industrija 4.0 in internet stvari.
Direktor podjetja Epilog, Damjan Širca (na fotografiji), je ob prevzemu nagrade povedal:"Izjemno veseli smo, da je žirija v krogu eminentnih finalistov naše ideje in delo prepoznala in tudi nagradila z Nagrado nemškega gospodarstva. Epilog s svojim informacijskim sistemom AtlasWMS že danes v Nemčiji pokriva več kot 30 različnih skladišč, obstoječe stranke pa tudi pri svojih nadaljnjih skladiščnih kapacitetah računajo na našo pomoč. Nemčija ni naš edini izvozni partner saj kar 93 odstotkov storitev izvozimo na tuje trge. Nagrada je ne le potrditev našega dela temveč predvsem vzpodbuda za še bolje delo v prihodnje. Upamo in želimo si, da bi nam ta nagrada odprla še kakšna vrata v Nemčiji. Naši prvomajski prazniki bodo resnično idilični."
V izbor za nagrado nemškega gospodarstva so se prijavila tako mala in srednje velika podjetja kot tudi velika slovenska podjetja in tudi nekaj podjetij, ki so v lasti tujega kapitala, tako nemškega kot tudi kapitala iz drugih evropskih držav. Podjetja so morala ob prijavi poslati izpolnjen štiristranski obrazec, v katerega so morala napisati kakšen je njihov delež izvoza ter opisati njihove produktne inovacije ali dosežke v notranji organizaciji, inovativne kadrovske ali trženjske projekte ali pa zgolj prikazati svojo primerjalno prednost pred ostalimi konkurenčnimi ponudniki.


