SLO bocni levo
SLO bocni desno

Don don "prepisan" na Amal naložbe

Slovenija

02.06.2015

Strateško lastništvo pomeni pomemben korak k nadaljnjemu razvoju Pekarne Grosuplje, ki jo je pred kratkim prevzel srbski Don don s slovenskim lastništvom.
 
Aleš in Alenka Mozetič sta prenesla svoja deleža v Don Donu iz Metlike na kranjsko podjetje Amal naložbe.  katerega lastnika sta ravno tako zakonca Mozetič.
 
Družba Don Don, d. o. o. je pred kratkim kupila  Pekarno Grosuplje, kar predstavlja pomemben korak v procesu konsolidacije pekarstva na območju JV Evrope.
 
S to transakcijo je nastalo največje regionalno pekarsko podjetje, ki bo lažje tekmovalo z globalno konkurenco. Z nadaljnjim razvojem izdelkov in kategorije bo potrošnikom po vsej regiji zagotavljalo najbolj kakovostno, pestro in konkurenčno ponudbo kruha in pekovskega peciva. 
 
Aleš Mozetič, direktor in solastnik podjetja Don Don, d. o. o., je ob tem poudaril: "Družba Don don je z nakupom Pekarne Grosuplje postala največje pekarsko podjetje v regiji. S pomočjo ekonomije obsega, z dodatnimi vlaganji v visoko tehnološko opremljenost Pekarne Grosuplje ter zagotavljanjem visoke kakovosti in inovativnosti postavljamo trdne temelje za nadaljnjo rast in razvoj tako družbe Don Don kot tudi Pekarne Grosuplje."      
 
Don Don posluje v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni Gori in v Bolgariji, v rast pekarske industrije pa je doslej investiral približno 50 mio. EUR. Podjetje trži svež kruh in pecivo, posebne vrste kruha in peciva s podaljšanim rokom trajanja, program za pečenje na prodajnem mestu in druge zamrznjene izdelke. Don Don je s poslovanjem pričel v Metliki pred dobrimi dvajsetimi leti in razvil uspešno slovensko blagovno znamko.
 
Pekarna Grosuplje v Mercatorju (še naprej) ustvari 95 odstotkov od 25 milijonov evrov letnih prihodkov.