SLO bocni levo
SLO bocni desno

Danes 33. podelitev priznanj proizvajalcem mleka Mlekarne Celeia

Slovenija

10.04.2015

 
 V Velenju so predstavili poslovanje in okronali tudi 8. mlečno kraljico Zelene doline 2015.
 
Dogodek je povezoval Boštjan Dermol, govora pa je bilo med svečanostjo tudi o novem projektu. Mlekarna Celeia namreč v projektu Mlečna cesta povezuje svoje dobavitelje mleka. Gre za več kot tisoč izključno slovenskih kmetij, ki so vključene tudi v sistem sledljivosti Mlekarne Celeia. Ta kupcem na spletni strani www.mlecnacesta.si in mobilni aplikaciji Izvor by Origin Trail omogoča, da sledijo izvoru surovin v izdelkih Zelene Doline vse do kmetije, ki je mleko pridelala.

Samooskrba s podpiranjem izdelkov domačega izvora je za Slovenijo ključnega pomena, saj ne krepi le domačega gospodarstva in ne oživlja le slovenskega podeželja, temveč kupcem mleka in mlečnih izdelkov prinaša tudi kakovostno izbiro.

Mlekarna Celeia je prva slovenska mlekarna, ki kupcem na spletu in mobilni aplikaciji omogoča sledljivost mleka v svojih izdelkih blagovne znamke Zelene Doline. To pomeni, da kupci lahko sledijo osnovni surovini, surovemu mleku, od njegovega izvora na kmetiji vse do trgovskih polic. Izvor se začne na odkupnem mestu, na kmetiji ali v zbiralnici, sledijo prevzem mleka v mlekarni, predelava skozi proizvodni proces in skladiščenje. Na koncu je še zadnji kamenček v mozaiku: prodaja mlečnega izdelka kupcu.

"Proces sledljivosti pomeni poznavanje izvora surovega mleka ter sledenje po natančno in premišljeno določenih kontrolnih točkah skozi ves proizvodni proces. S tem načinom dela lahko v Mlekarni Celeia vsak trenutek določimo izvor surovega mleka, ki je bilo uporabljeno za posamezno proizvodnjo izdelkov Zelene Doline. Tako z neposrednim komuniciranjem gradimo zaupanje kupcev v blagovno znamko Zelene Doline. Sedaj informacije o sledljivosti kot prvo podjetje v Sloveniji ponujamo tudi kupcem," je o sledljivosti povedal Marjan Jakob, direktor Mlekarne Celeia.